Ervaringen

Ervaringen over ADSL of kabelinternet zijn pas echt nuttig als ze gerelateerd zijn aan uw plaats. Bekijk onze meer dan 500 internet reviews uit heel Nederland.

Hieronder treft u de recentelijk ingestuurde ervaringen over ADSL, kabelinternet en in sommige gevallen over glasvezel door geheel Nederland. Wij tonen u de vijf meest recente ervaringen, voor een uitgebreidere ervaring klikt u op de plaatsnaam waar de ervaring overgaat of selecteert u de providers onder deze vijf meest recente ervaringen.

Als u reeds digitale televisie of internet gebruikt via een provider, dan moedigen we u aan om ook uw ervaringen met anderen te delen. Zo maken we Internet & ADSL nog nuttiger. Een ervaring toevoegen gaat heel eenvoudig en kost u slechts een minuut. Geheel onderaan de pagina treft u de reviews per provider, inmiddels zijn we trots op het feit dat we reeds meer dan 500 reviews hebben mogen ontvangen!

3
 
Aanvankelijk 100Mbit internetverbinding (conform abo)na twee weken nog maar 57 Mbit. Op 380 meter van een VDLS wijkkast met volgens KPN een fouloze verbinding, Conclusie is: op uw adres is geen 100Mbit mogelijk sorry Postcodecheck geeft aan 110Mbit voor ons adres,
 
Ervaring over Telfort in Tilburg van JFE geschreven op 18 juni 2017
1
 
Crasht iedere keer.
 
Ervaring over Telfort in Alkmaar van Hakkie geschreven op 13 juni 2017
1
 
Inmiddels bijna 2 jaar bij Tele2 en het is een ramp. Elke keer dat ik ze bel met mijn klachten, wordt het erger! Mijn internet valt inmiddels elke 2 minuten weg. Online het journaal te kijken is bijna uitgesloten (soms lukt het met 15min 'opwarmen'). Mijn mobiel krijgt geen signaal zelf als ik er naast router zit. Tele2 zegt dat het eraan ligt dat ik in een flatgebouw woon en daar kunnen ze niets aan doen. Ik ga nu overstappen, echter vind ik het erg lastig waar naartoe? Hoe voorkom ik dat ik straks dezelfde problemen bij een ander provider heb? Ik wil ook alleen maar internet en geen alles-in-1, heb nog nooit een tv toestel gehad.
 
Ervaring over Tele2 in Voorburg van Anna geschreven op 15 mei 2017
8
 
light 20/1 adsl was in de praktijk niet meer te doen (7/0,5). overgestapt naar vdsl 50/5 en dat is prima bevallen
 
Ervaring over Tele2 in Woerden van cobus50/5vdsl geschreven op 11 mei 2017
1
 
Momenteel zeer trage ADSL internet verbinding, regelmatig zijn er ook storingen met het verzenden van bestanden en e-mails. Heb gisteravond nog KPN gebeld over deze klacht, maar KPN geeft de provider de schuld, terwijl bekend is dat zij zelf te weinig investeren in het buitengebied. Als klant mogen we wel elke maand betalen daar zijn we wel goed voor.!
 
Ervaring over KPN in Schuddebeurs van Gedupeerde geschreven op 2 mei 2017

Ervaringen per provider

Caiway ervaringen (15)
Gemiddeld cijfer 4,7
CanalDigitaal ervaringen (14)
Gemiddeld cijfer 4,1
Concepts ervaringen (12)
Gemiddeld cijfer 6,3
Digitenne ervaringen (11)
Gemiddeld cijfer 4,0
Fiber ervaringen (6)
Gemiddeld cijfer 5,0
KPN ervaringen (215)
Gemiddeld cijfer 5,7
Lijbrandt ervaringen (4)
Gemiddeld cijfer 6,0
NLEx ervaringen (1)
Gemiddeld cijfer 6,0
Online ervaringen (88)
Gemiddeld cijfer 6,1
OnsBrabantNet ervaringen (2)
Gemiddeld cijfer 7,0
Solcon ervaringen (4)
Gemiddeld cijfer 6,8
Stipte ervaringen (15)
Gemiddeld cijfer 6,3
T-Mobile ervaringen (1)
Gemiddeld cijfer 9,0
Tele2 ervaringen (140)
Gemiddeld cijfer 5,9
Telfort ervaringen (107)
Gemiddeld cijfer 5,2
TriNed ervaringen (1)
Gemiddeld cijfer 7,0
Tweak ervaringen (1)
Gemiddeld cijfer 10,0
UPC ervaringen (74)
Gemiddeld cijfer 5,7
Vodafone ervaringen (40)
Gemiddeld cijfer 6,5
XMS ervaringen (5)
Gemiddeld cijfer 6,2
XS4ALL ervaringen (128)
Gemiddeld cijfer 6,1
ZeelandNet ervaringen (22)
Gemiddeld cijfer 4,8
Ziggo ervaringen (143)
Gemiddeld cijfer 6,2