ZeelandNet

Dankzij onze 22 ervaringen over ZeelandNet kunt u beter kiezen, beoordeling totaal 4,8!

We hebben in totaal 22 ZeelandNet reviews, we hebben dus 22 abonnees welke hun ervaringen hebben gedeeld en deze provider uit Zeeland het gemiddelde eindcijfer 4.8 gaven.

Gebruikt u zelf kabelinternet via ZeelandNet? Laat dan ook uw ervaring achter en help andere consumenten de juiste keuze te maken.

December 2016

9
 
Stabiele verbinding bij hoge snelheden. Internet ligt er bij hoge uitzondering uit. (max 1 x per jaar) Modemrouters die worden gebruikt (Cisco EPC3940AD) zijn niet erg stabiel.
 
Ervaring in Kruiningen van radioloo geschreven op 25 december 2016

April 2016

1
 
We are spending our vacation in Park Port Greve. The Wifi Net here is very slow (less than 2,0 Mbits/sec. Download). I´ve tried also the neighbors router. I got the same result. I think they have a net problem here!
 
Ervaring in Brouwershaven van rob11 geschreven op 1 april 2016

September 2015

3
 
Zeelandnet claimt de beste provider in Zeeland te zijn. Helaas blijven de snelheden waarvoor betaald wordt uit. Ook op de digitale zenders is veel storing. Na een splinternieuwe laptop en tv te hebben aangeschaft, blijven de problemen zich opstapelen. De klantenservicemedewerkers zijn (na ook al een behoorlijke telefonische wachttijd) niet erg op de hoogte en lezen na mijn inzien antwoorden voor vanaf een tabel. De monteur (die na veel klagen eindelijk dan wordt gestuurd) geeft zelf al aan, dat de problemen in de wijk liggen en absoluut niet binnen in huis of bij de apparatuur die gebruikt wordt. We krijgen een zeer onstabiele verbinding binnen. Als dit wordt aangegeven bij de klantenservice, ligt het probleem vervolgens toch echt aan ons..... Geen aanrader
 
Ervaring in Vlissingen van bandit geschreven op 6 september 2015

Juni 2015

9
 
Internetsnelheid van ZeelandNet is prima, alleen ligt internet er soms kort uit. Gaat echter om enkele seconden down time. Probleem nog niet achterhaald? Door onze locatie zijn wij alleen aangewezen op de kabel en kunnen hier niet kiezen voor adsl. Kabelabonnement via Zeelandnet is echter wel erg duur. 40 euro per maand voor minimaal internet en tv vind ik dan ook aan de hoge kant!
 
Ervaring in Terneuzen van Jacco geschreven op 29 juni 2015

Januari 2015

3
 
Sinds circa 1 1/2 maand sterk wisselend draadloos signaal. Bekabeld getest conform abo 60 MB. Draadloos op 3 meter onbelemmerde afstand van modem/ router geeft nu tot 0. Router/ modem is gisteren vervangen door een nieuwe. Dat geeft geen merkbare verbetering. Hoor dit trouwens van veel meer mensen. Het lijkt toeval maar is het misschien niet dat de slechtere ontvangst samenvalt met de introductie van de Delta WiFi Spots.
 
Ervaring in Goes van Eelske geschreven op 10 januari 2015

Oktober 2014

1
 
Asociale klantenservice bij Zeelandnet! Raad ook iedereen af om abonnement bij hun te nemen. Punt 1 = onregelmatigtige verbinding en snelheid is vaak onder de helft van mijn snelheid die ik hoor te krijgen. Punt 2 = klote klantenservice en te duur voor wat ze bieden. Punt 3 = ik moest wissel maken van bankrekening en daardoor was automatische incasso bij Zeelandnet 1 keer niet op tijd betaald,normaal hoor je netjes brief te krijgen waar op staat dat het niet gelukt is om geld van die bankrekening te halen met acceptgiro erbij,wat denk je wat ik meteen kreeg? Meteen incasso bureau op mijn nek met extra kosten van 12.50 euro er bovenop. Daarom gelijk mijn abonnement opgezegd om die reden met e_mail erbij om te zeggen hoe asociaal ik Zeelandnet vindt. Dus mensen verzint voor je begint!
 
Ervaring in Hulst van woest geschreven op 11 oktober 2014

September 2014

2
 
Bij zeelandnet heb ik laatst mijn internetsnelheid moeten verhogen i.v.m aanschaf nieuwe smart tv (beeldbuistv was overleden) Het uitzending gemist gedeelte van SBS6 (KIJK) viel naar een aantal minuten weg, volgens BCC was de oplossing sneller abonnoment. Van zeelandnet nieuw router modem gekregen en zelf nieuwe router aangeschaft i.v.m gelezen problemen over bereik. Nu valt kijk na een aantal minuten nog steeds weg. Bovendien valt na een bepaalde tijd surfen op het internet mijn internet verbinding ook al weg. Ik dacht dat als ik nu de gekregen digitale decoder van zeelandnet zelf (Humax) Heb zullen in ieder geval de terugkijk diensten het wel goed doen, maar jammer maar helaas ook deze stoppen er naar een aantal minuten mee. Oh ja met de decoder kan (als je er zelf nog even een aparte harde schijf bij koopt) ook opgenomen worden maar als je dit via de EPG doet begint de opname een uur te vroeg en staat het einde er niet op. Kortom waardeloos dus, maar wat is het alternatief hier?
 
Ervaring in Middelburg van wegvalpiekje geschreven op 21 september 2014

Augustus 2014

2
 
Zeelandnet is waardeloos en erg klantonvriendelijk. Uren wachten aan de telefoon en service is niet om naar huis te schrijven. Op advies van Zeelandnet al twee keer een splinternieuw modem gekocht, omdat de software verouderd zou zijn. Echter is het internet nog steeds zeer instabiel. Elke paar uur moet een reset worden uitgevoerd. Bij Zeelandnet is het een puinboel.
 
Ervaring in Middelburg van ITR Company geschreven op 8 augustus 2014

April 2014

7
 
In verhouding te duur, zeker met verplichtte kabel afname. Verder prima verbinding maar prijs/kwaliteit = ver te zoeken.
 
Ervaring in Kapelle van Henk geschreven op 2 april 2014

Maart 2014

4
 
Al sinds de voorlaatste "snelheidsverhoging"problemen. Onstabiele verbinding, en regelmatig geen, en zeker geen snel internet Sinds de kaatste verhoging alleen nog erger geworden. Doe regelmatig diverse speedtesten, die worden alleen langzamer.Mag heel blij zijn als we eens 25 MB halen bij een abo. van 60 MB (€31,00!!!), de afgelopen week soms maar 7-8 MB. Klantenservice is vriendelijk, maar er is "niets aan de hand, geen problemen bij U in de buurt bekend ". Dit is niet wat de buurt er van denkt, mensen klagen, komen zelfs aan de deur om te vragen of wij ( doen ze ook bij anderen)misschien een of ander hebben geïnstalleerd omdat men problemen heeft met de verbinding.
 
Ervaring in Domburg van slak geschreven op 11 maart 2014

Februari 2014

1
 
Zeer slecht, de medewerkers zijn ZEER klantonvriendelijk en de verbinding die men levert hapert en is slecht te noemen. Daarnaast hanteert men nog immer de befaamde FUP (fair user policy) wat betekent dat indien men meer downloadt dat de gemiddelde internetter bij Zeelandnet je hiervoor extra kan betalen. Ik gebruik nu Telfort.
 
Ervaring in Zierikzee van zenja geschreven op 25 februari 2014

Oktober 2013

7
 
Over het algemeen erg tevreden. Een tijd terug veel uitval ivm werkzaamheden, en dan vooral ná de werkzaamheden. Een aantal keer gebeld, en steeds adequaat te woord gestaan en afgehandeld. Ik behaal eigenlijk altijd mijn beloofde snelheid. En dan natuurlijk het best bewaarde geheim van Zeelandnet! Maar dat verklap ik niet. Maar het is wel superchill en voor mij reden om mijn abbo nimmer op te zeggen! :)
 
Ervaring in Kortgene van Pietje geschreven op 4 oktober 2013

Augustus 2013

1
 
Waardeloos, na een sneller abonement te nemen is de verbinding waardeloos geworden, om de haverklap uitval van het internet en als het internet het wel doet is de verbinding instabiel.
 
Ervaring in Kapelle van windvlaag geschreven op 31 augustus 2013

April 2012

2
 
Helaas blijkt zeelandnet niet betrouwbaar. Regelmatig geen telefoon, meerdere malen per maand hoor ik dat ik in gesprek was. Dit blijkt later een probleem bij Zeelandnet te zijn. Ook veel problemen met geleverde TV ontvanger. Ga overstappen, zo'n onbetrouwbare leverancier is voor mij niet aanvaardbaar.
 
Ervaring in Terneuzen van Racso geschreven op 19 april 2012

November 2011

9
 
Ik snap niet dat mensen internet via de kabel ouderwets vinden. Hier in Ritthem werkt internet van ZeelandNet prima! Misschien zijn ze zelf gewoon ouderwets…
 
Ervaring in Ritthem van Guido de Broere geschreven op 12 november 2011

September 2011

8
 
Half jaartje geleden de overstap gemaakt naar ZeelandNet. Ik durf voorzichtig te zggen dat er een stuk minder storingen zijn dan bij onze vorige provider. Daarnaast hebben we een keer de helpdesk gebeld en ook hier vakkundig te woord gestaan.
 
Ervaring in Vogelwaarde van Alice Verbeek geschreven op 26 september 2011

Augustus 2011

8
 
Mijn vriendin heeft een adsl aansluiting, maar kampt regelmatig met lage snelheden. Bij navraag bleek dat zij "te ver" van de centrale woont. Daarom ben ik blij dat ik ZeelandNet heb, dan ben ik in ieder geval verzekerd van een hoge snelheid!
 
Ervaring in Lewedorp van Bas Rademaker geschreven op 19 augustus 2011
8
 
6 jaar geleden was ik al eens klant bij ZeelandNet: datalimieten, veel storingen en waardeloze helpdesk. Sinds begin 2011 weer abonnee en het is er veel beter opgeworden, duidelijk een super concurrent voor ADSL: sneller, beter en goedkoper.
 
Ervaring in Sluis van JK geschreven op 14 augustus 2011

Januari 2011

3
 
Waardeloos dat je in een digitaal tijdperk, nog geen eens interactieve televisie is.
 
Ervaring in Koewacht van eRVee geschreven op 27 januari 2011

Juli 2010

7
 
Moet helaas zeggen dat ik Zeelandnet veel vind voor weinig; snelheid bij lager abonnement is niet concurrerend met ADSL. Ook helpdesks chiet niet op, zeker niet als je signaal weleens wilt wegvallen.
 
Ervaring in Zierikzee van IAK geschreven op 20 juli 2010

Maart 2010

7
 
heb zelf geen adsl, maar hoor wel anderen over adsl in middelburg. ben al sinds jaar en dag bij zeelandnet, af en toe een storing maar verder zeer betrouwbare verbinding en idem snelheid voor mij dus geen adsl maar kabelinternet!
 
Ervaring in Middelburg van zeeuw geschreven op 7 maart 2010

November 2009

4
 
balen met zeelandnet hier, traag internet voor een vrij hoge prijs en ik spreek dan nog niet over de storingen zeelandnet in kapelle = ellende adsl helaas niet overal te verkrijgen, online, tele2 en telfort leveren niet in kapelle
 
Ervaring in Kapelle van kapellerie geschreven op 29 november 2009