Lijbrandt
Glasvezel via Lijbrandt? De 4 Lijbrandt reviews helpen u vergelijken en geven u nuttige informatie.
Juli 2013
3
“Rond uit slechte ervaring met de internetdienst van Lijbrandt. 25 juni 2013 begonnen de problemen welke enkele weken duurde; hierbij was er intermittend of helemaal geen internet toegang mogelijk (zelfs dagen lang). Bellen met de servicedesk werd standaard met dezelfde set van mededelingen afgedaan: - probleem ligt niet bij ons maar aan leverancier van netwerk - we weten niet wanneer het probleem opgelost zal zijn - om te zien of u weer internet toegang heeft moet u de modem resetten en uw apparatuur tijdelijk loskoppelen. - Slechte of helemaal geen update over de storing op Lijbrandt website - klachten kunnen alleen via een email adres opgestuurd worden, en ook hier weer standaard antwoord; indien verdere klachten modem resetten, apparatuur loskoppelen etc etc. Vertrouwen in Lijbrandt kwijt geraakt & behulpzaamheid servicedesk ver te zoeken; ze raken duidelijk geirriteerd wanneer je doorvraagd en willen zo snel mogelijk de call beeindigen. Mijn advies; ga geen internetdienst aan bij Lijbrandt, heb inmiddels hun dienst opgezegd.”
Ervaring in Almere van chopchop geschreven op 18 juli 2013
Februari 2012
5
“Na aandringen aan deurverkoop over gestapt naar Lijbrandt alles in 1, 10 oktober overgegaan op product en alles prima. Administratief en de site zelf is een ramp. Ga hier verder niet op in, inmiddels div. meldingen gedaan. Oordeel: Alle producten 8, telefonisch contact 6, administratief georganiseerd 1. Ik geef Lijbrandt gemiddeld een 5.”
Ervaring in Hoofddorp van steffie geschreven op 29 februari 2012
December 2011
8
“Na maanden van ellende zijn we nu positief over Lijbrandt; afspraken komen ze na en bovenal is de lijn/verbinding eindelijk stabiel. Mag ook wel voor dat bedrag... nu een tevreden Lijbrandt klant :-)”
Ervaring in Meppel van T. Vree geschreven op 22 december 2011
Augustus 2011
8
“Na zeer lang wachten en hoop geblabla met aankondigingen eindelijk abonnee kunnen woden bij Lijbrandt. Voor bijna 60 euro per maand hebben we totaalpakket met internet, telefonie en interactieve televisie maar ook ouderwets (analoog). Al met al zeer tevreden, het is wel een luxe product, maar wij zijn er tevreden mee.”
Ervaring in De Mortel van de familie geschreven op 12 augustus 2011