Ziggo

Ziggo reviews: in totaal hebben wij 143 actuele ervaringen over de diensten van UPC in Nederland.

De diensten van Ziggo zijn beoordeeld door 143 consumenten, hun ervaringen bezorgden Ziggo het cijfer 6.2. Terecht of onterecht? Ook uw ervaringen met Ziggo internet, televisie of wellicht telefonie zijn welkom op Internet & ADSL.

Juli 2016

3
 
Vaak geen verbinding of opnieuw opstarten om verbinding te krijgen. Speed snelheid is laag.
 
Ervaring in Aduard van M geschreven op 2 juli 2016

Maart 2016

7
 
Ziggo 55 mb sec, prima verbinding.
 
Ervaring in Rotterdam van KLM194 geschreven op 18 maart 2016

Februari 2016

4
 
Slechte ontvangst wifi , regelmatig storingen, internet traag. Na samengaan met UPC slechter. Als vaste klant krijg je geen enkele aanbieding.
 
Ervaring in Halfweg van Jan. geschreven op 2 februari 2016

November 2015

1
 
Wij hebben Ziggo ,en erg veel storing. Ik hoop dat we snel glasvezel krijgen ,dan kan ziggo eruit.
 
Ervaring in Gennep van R geschreven op 13 november 2015

Augustus 2015

1
 
Ziggo voorheen upc van hilversum naar nw loosdrecht caravanpark nw loosdrechtsedijk kan wel volgens colcentrum. Als je een e-mail stuurd kan het niet. Dus wat is de waarheid?
 
Ervaring in Loosdrecht van plons geschreven op 31 augustus 2015
1
 
3 maanden ontzettende problemen, internet ligt er vaker uit dan dat het werkt
 
Ervaring in Waddinxveen van L geschreven op 9 augustus 2015

Juli 2015

8
 
Vanaf 2007 woonachtig in Amersfoort-Vathorst (De Laak) en zowel in de vorige woning als de huidige woning is Ziggo leverancier van een Alles-In-1 pakket. Tot nog toe bevalt dat uitstekend. Het binnenkomend signaal wordt via moderne apparatuur en Cat-6 bekabeling naar alle kamers in huis verdeeld. Ervaring met nieuwbouw leert dat WiFi doorgaans in verticale richting problemen geeft. Vandaar dat alle kamers zijn bekabeld en alleen op de begane grond is er voldoende WiFi bereik. Op twee werkplekken wordt de maximale downloadsnelheid van 200Mpbs gehaald: deze zijn dan ook direct met het Ziggo modem in de meterkast verbonden via Cat-6 en lopen niet via een extra switch.
 
Ervaring in Amersfoort van pburmie geschreven op 26 juli 2015
3
 
Sedert UPC door Ziggo is overgenomen niets dan ellende. Internet is traag, emails worden op onverklaarbare wijze niet bezorgd en het TV signaal is hopeloos: schakelen tussen kanalen duurt eeuwen, het geluid valt soms weg en er is vaak storing (haperingen) in het beeld. Ik zou willen dat er een alternatief bestond..
 
Ervaring in Ede van Skater geschreven op 15 juli 2015

April 2015

2
 
Momenteel erg trage verbinding
 
Ervaring in Bennebroek van Detommy geschreven op 11 april 2015

Maart 2015

5
 
Beloofde snelheid wordt zeker niet behaald. Klantenservice is minimaal.
 
Ervaring in Vught van Fransria geschreven op 22 maart 2015
7
 
Wat een leuke site, wel vraag ik mij af waarom de speedtest nooit het beloofde resultaat geeft, contact opnemen met Ziggo? Groet A.J Veenstra
 
Ervaring in Assen van ajvfuut@hotmail.com geschreven op 14 maart 2015

Januari 2015

1
 
Al bijna 15 jaar op huidig adres klant van ziggo. In al die jaren is keer op keer uitval van diensten, na de introductie van triple play en digitale tv zou het netwerk zijn vernieuwd waarbij de storingen tot het verleden zouden behoren. Niets is echter minder waar. vrijwel maandelijks uitval van een of meerdere diensten. klanten van telefonie bellen gratis,,, helaas, bij elke storing ook geen telefonie. Dan de helpdesk.. geen enkele kennis, zelfs niet de basis. alleen script volgen waarbij het hele uitgangspunt is dat de storing bij de klant zit. nu opnieuw storing. al 4 dagen geen enkele dienst en nog geen zicht op wanneer opgelost. wat een prutsers. En over genoegdoening van alle storingen door de jaren heen? voorstel 10 euro.. dat was wel de limit..
 
Ervaring in Bergschenhoek van exziggo geschreven op 22 januari 2015
2
 
Anderhalf jaar geleden overgestapt van KPN naar ziggo alles in een. Vanaf de eerste dag hele slechte WiFi. Vaak met ziggo moeten bellen maar er werd geen monteur gestuurd om het te verhelpen. Pas bij het opzeggen boden ze aan om een monteur te sturen. Nu heb ik het internetten en bellen pakket van Telfort. Nu werkt alles weer zo als het hoort. De tv van ziggo is wel goed.
 
Ervaring in Escharen van Pietje geschreven op 19 januari 2015

December 2014

8
 
Prima internet hier in Niezijl.
 
Ervaring in Niezijl van Omela geschreven op 7 december 2014

November 2014

1
 
Slecht het klopt voor geen meter!
 
Ervaring in Noordwijk-Binnen van Nayr geschreven op 13 november 2014

Oktober 2014

10
 
Helaas gaat Ziggo bij ons in Twenthe verdwijnen op de kabel. Ik was er super tevreden over en nu zoek ik naar een andere kabel aan bieder, maar ik niet wat ik moet kiessen.
 
Ervaring in Den Ham van JOHNNY geschreven op 20 oktober 2014

Mei 2014

3
 
ik vind het niet snel waar ik voor betaal.
 
Ervaring in Zwolle van bajm geschreven op 24 mei 2014

April 2014

10
 
180/18 Mbit abbo en we krijgen deze snelheid ook binnen.
 
Ervaring in Broek in Waterland van torretje geschreven op 30 april 2014

Januari 2014

5
 
De eerste 1 1/2 jaar ging het goed totdat de werkzaamheden begonnen email viel regelmatig uit de snelheden zijn op bepaalde metingen maar 33% van de betaalde snelheid (60Mbit). Tijd voor glasvezel dan is er wat meer keuze voor Hooghalen.
 
Ervaring in Hooghalen van Gerrit G geschreven op 27 januari 2014
9
 
Internet van Ziggo hier in Waalwijk is klasse. Bijna nooit storing en een vrij constante snelheid.
 
Ervaring in Waalwijk van HJ geschreven op 18 januari 2014
8
 
Ziggo bied prima internet (Alles in 1 Extra) in mijn locatie, hoewel op sommige tijden wat langzaam.
 
Ervaring in Hoorn van LaZaH geschreven op 10 januari 2014
6
 
Ik heb alles in één basis van ziggo. Ik heb een interactieve HD ontvanger. Supper scherp beeld. Geluid geweldig. Internet is snel betrouwbaar. Af en toe valt het internet uit. Telfoon is heel goedkoop bellen. Allen is de klantenservice waardeloos. Als je ziggo wilt bellen krijg je bijna geen mederwerker aan de lijn. En via facebook of twitter duur het erg lang voor je een antwoord krijgt. En je krijgt geen duiklijke antwoord. Ziggo allens in één is supper goed prouct. Allen de klantenservice is kloten.
 
Ervaring in Delfzijl van appie geschreven op 1 januari 2014

December 2013

9
 
Ziggo levert meer dan belooft. Betaal voor 20mb krijg meestal 22mb!
 
Ervaring in Beverwijk van ramses geschreven op 15 december 2013

Augustus 2013

7
 
Veel storingen de laatse tijd.
 
Ervaring in Gorredijk van lars geschreven op 19 augustus 2013
5
 
Krijg zelfs met kabel in de computer 6mb minder dan waar ik voor betaal. En via mijn draadloos heb ik maar de helft. (betaal voor 30 mb)
 
Ervaring in Voorschoten van san geschreven op 11 augustus 2013

Februari 2013

9
 
Nooit problemen gehad en ik krijg de beloofde snelheid.
 
Ervaring in Gilze van Ouzo geschreven op 15 februari 2013

Januari 2013

4
 
Veel te weinig aanbieders van kabelinternet. Hierdoor steeds meer machtspositie voor Ziggo, die zijn diensten verder uitkleed en duurder maakt. Ook is de service matig tot slecht te noemen.
 
Ervaring in Klundert van Rien geschreven op 19 januari 2013
4
 
Het interner ligt er herhaaldelijk uit en is erg traag. De decoder die we kregen was binnen 9 maanden defect. Nu we eindelijk een nieuwe hebben, zijn we al twee weken aan het bellen met 'klantenservice' voor de installatie. Alles bij elkaar al 90 minuten voor niets aan de lijn gehangen, een verlofdag opgeofferd, want de monteur is nooit komen op dagen op de bewuste dag, en is een begrijpelijk gesprek met telefonisten niet te voeren (beheersing Nederlandse taal onvoldoende) onbegrijpelijk! Overstappen maar.
 
Ervaring in Breda van LJ geschreven op 3 januari 2013

December 2012

1
 
Zeer slechte provider die vaak uit valt in de gemeente. De helpdesk is erg waardeloos, zitten mensen die totaal niks weten van het werk wat ze doen.
 
Ervaring in Goirle van mike geschreven op 11 december 2012

November 2012

9
 
In jaren nog nooit storingen of problemen gehad, werkt prima. 1 minpuntje is dat de geleverde router wel een USB poort heeft, maar deze niet werkt. Verder wordt de beloofde snelheid (8mbit/1mbit) altijd gehaald.
 
Ervaring in Sneek van tharealmb geschreven op 27 november 2012
3
 
Zelfde ervaring met Ziggo, echt slechte modem. Klantenservice is wel snel en vriendelijk maar altijd weer die storingen met internet. TV prima, maar internetverbinding en email is echt een ramp.
 
Ervaring in Maartensdijk van anoniem geschreven op 21 november 2012

Oktober 2012

1
 
Probeerde bij het verhuizen gewoon mijn abo bij Ziggpo te behouden. Echter lees hier nu dat het niet mogelijk is in Zeist. Alleen dat zeggen ze niet, ik krijg na 2 weken een telefoontje dat ik op de verkeerde manier mijn verhuizing zou hebben doorgegeven, en een onjuist telefoonnummer om dat wel te doen. Na het na veel omwegen van het juiste telefoonnummer krijg ik het meest klantonvriendelijke belmenu ooit en als ik dan uit wanhoop over alle klantonvriendelijkheid maar opzeg dreigen ze nog met boetes ook. Ik vind het zo GEEN service en onjuist gedrag. Helaas heb je vlak voor een verhuizing niet echt tijd voor uitgebreide klantenbrieven. Daar maken ze lekker misbruik van. Dus dan maar via internet: ZIGGO, onklantvriendelijke bureaucratie!
 
Ervaring in Zeist van Angelique geschreven op 5 oktober 2012

September 2012

10
 
Eigenlijk nooit problemen, voorheen met ADSL was dat wel anders. Beloofde snelheid wordt gehaald. Het doet wat je er van verwacht, zelden dat de verbinding weg is en dan is het altijd aangekondigd wegens onderhoud (wat meestal 's nachts is). Intussen dus al weer een aantal jaar Ziggo (al in de @Home tijd) een tevreden klant. Begonnen met een gewone internetaansluiting, sinds een jaar of drie het Alles-in-1 Plus pakket. Ik werk vanuit huis en ben afhankelijk daarvoor van mijn internet aansluiting en ben zeer tevreden. Onlangs in Spanje geweest en als je ziet hoe de verbindingen daar zijn (als het werkt...) ben je blij dat Ziggo het goed voor elkaar heeft.
 
Ervaring in Emmen van Francesco geschreven op 26 september 2012
8
 
Prima internet. De interactieve televisie is regelmatig down. Is er een storing met internet dan is het een ramp in contact te komen met de Ziggo helpdesk. Die helpdesk is een drama.
 
Ervaring in Harmelen van josz geschreven op 25 september 2012
5
 
Regelmatig connectie issues met Ziggo kabel Internet. Heb wel verbinding, maar kan geen of traag DNS namen resolven waardoor webpagina's niet geladen worden of pas na meerdere keren refreshen. Ziggo support bestaat uit randdebielen met een arsenaal aan standaard mailtjes die bij het minste geringste doorverwijzen naar het betaalde support nummer van Ziggo dat eveneens bemand is door gelijksoortig volk.
 
Ervaring in Monnickendam van Gilgamesh geschreven op 25 september 2012

Mei 2012

7
 
Wij hebben het alles in een extra abonnement. Op het modem hebben we een Linksys E4200 wireless router aangesloten. Deze kan makkelijk de hoogste snelheden van dit moment aan. De topsnelheid van 120 megabits wordt nooit gehaald. Max 80. De telefoon en televisie prestaties zijn prima. De prijs is redelijk hoog. Wedstrijden van Eredivisielive zijn makkelijk te bestellen. Het Abbo op Eredivisielive is duurder dan rechtstreeks bij Eredivisie live zelf.
 
Ervaring in Bergen op Zoom van jannic geschreven op 5 mei 2012

April 2012

7
 
Het internet van Ziggo werkt vrijwel altijd goed. De weergegeven snelheid wordt behaald. Het internet kan alleen in combinatie met TV worden afgenomen, en als je analoge tv wilt blijven gebruiken wordt veel spam opgestuurd voor digitale HD tv. Ook zijn een paar maanden terug BBC2 en nog wat zenders van analoge tv afgegaan.
 
Ervaring in Schoorl van anoniempje geschreven op 21 april 2012
9
 
Zeer goed. 100% up time 2011 t/m nu april 2012.
 
Ervaring in Bergen op Zoom van Ords geschreven op 6 april 2012

Februari 2012

4
 
Blijf problemen houden met interactieve televisie storing in beeld en geluid. Krijgen ze maar niet opgelost, ik hoop dat er snel glasvezel komt zodat ik echt een keuze heb.
 
Ervaring in Amstenrade van Peter geschreven op 8 februari 2012
8
 
We zitten al jaren bij Ziggo en hier in Termunten nog nooit iets gemerkt van storingen of wat dan ook. Wij blijven zo lang mogelijk bij deze provider.
 
Ervaring in Termunten van Fam. De Winter geschreven op 3 februari 2012

Januari 2012

7
 
De snelheid van Ziggo valt naar mijn idee soms wat tegen, maar over de diensten ben ik tevreden. De prijs is zeker ok, anders waren we nooit naar deze provider overgestapt.
 
Ervaring in Breukeleveen van G. van Zanten geschreven op 27 januari 2012
9
 
De installatie, handleiding is duidelijk. Ik zag er van te voren erg tegenop om Ziggo zelf aan te sluiten, maar dat bleek niet nodig te zijn. Ik ga nu zelfs een collega helpen bij de installatie!
 
Ervaring in Molenrij van Hans de Jager geschreven op 25 januari 2012
6
 
Volgens mij hebben de medewerkers van Ziggo weinig verstand van zaken. Na tientallen minuten aan de telefoon te hebben gezeten heb ik maar opgehangen. Uiteindelijk wist mijn zoon van 15 het internet aan de praat te krijgen.
 
Ervaring in Oegstgeest van G. Samuels geschreven op 19 januari 2012
5
 
Een te duur abonnement voor de kwaliteit die je krijgt. Ik heb in Yde internet via Ziggo, maar de beloofde snelheid heb ik nog nooit kunnen meten.
 
Ervaring in Yde van P & D. geschreven op 18 januari 2012
8
 
Ik heb ergens gelezen dat de kabels voor internet via de kabel minder gevoelig zijn voor storingen. Naar mijn idee klopt dat, ook hier nog nooit last gehad van storingen. Na 4 jaar nog steeds erg tevreden met Ziggo.
 
Ervaring in Rijnsburg van Charles en Simone geschreven op 9 januari 2012
9
 
Ik ben hartstikke tevreden met Ziggo. De snelheid is echt goed; na een testje bleek dat de beloofde snelheid ook echt behaald wordt. Ook de installatie was peanuts.
 
Ervaring in Winschoten van Bigdaddy geschreven op 7 januari 2012
6
 
Na het zien van de reclames dacht ik niet dat ik uiteindelijk bij Ziggo terecht zou komen. Gelukkig komt men wel na wat men bij de reclame beloofd. De reclames zijn vreselijk, maar de kwaliteit is in orde.
 
Ervaring in Oost-Vlieland van Mevr. Kalisbroek geschreven op 6 januari 2012
9
 
Prima internetverbinding van Ziggo in Appingedam. Prijs en snelheid zijn ook goed. Kan momenteel geen minpunten bedenken. Beschik sinds februari over dit abonnement.
 
Ervaring in Appingedam van L. Hoosemans geschreven op 5 januari 2012
7
 
Ziggo is de derde provider waar ik gebruik van maak. Tot nu toe lijkt de verbinding wat minder snel, maar dat is dan ook reeel gezien de prijs die ik daarvoor betaal. Pim Blaak uit Bennebroek.
 
Ervaring in Bennebroek van Pim Blaak geschreven op 4 januari 2012

December 2011

9
 
Ziggo in Molenschot levert Internet voor een eerlijke prijs zonder overbodige problemen bij overstappen en installeren.
 
Ervaring in Molenschot van Fam. Nguyen geschreven op 21 december 2011
6
 
Ik vind de service die bij Ziggo verleend wordt beneden pijl. Gelukkig heb ik daar alleen in het begin last van gehad en heb ik het nu niet meer nodig.
 
Ervaring in Zuidwolde van Mevr. Goossens geschreven op 20 december 2011
6
 
Tijdens de piekuren soms problemen met de snelheid, maar daarbuiten is het internet van Ziggo in orde. De prijzen lijken alleen nu wel lager dan toen ik mijn abonnement afsloot.
 
Ervaring in Hank van Cillinder geschreven op 10 december 2011
9
 
Aangezien ik de laatste 15 jaar 4 keer verhuisd ben, heb ik al wat meer providers kunnen testen. Nu woon ik in Dalem en zit nu een maand of 3 bij Ziggo en kan wel stellen dat dit de meest betrouwbare provider is die ik ook hebt gehad.
 
Ervaring in Dalem van Dhr. Boonman geschreven op 8 december 2011
9
 
Ik donwload geen muziek of films, maar gebruik internet vooral voor mailen en het lezen van wat nieuws. Met het abonnement wat ik heb van Ziggo gaat dat in Sevenum prima.
 
Ervaring in Sevenum van Willy68 geschreven op 6 december 2011
7
 
Tegenwoordig zetten wij de tv maar uit als deze op de achtergrond aanstaat en wij beiden op onze laptop bezig zijn. Naar onze beleving scheelt dit enorm op de snelheid.
 
Ervaring in Wassenaar van J & J geschreven op 4 december 2011
7
 
Als ik had geweten dat de overstap naar Ziggo zo makkelijk was, had ik dat eerder gedaan. Abonnement voldoet aan verwachting.
 
Ervaring in Etten-Leur van Peter Kloos geschreven op 1 december 2011

November 2011

8
 
Vorige maand overgestapt naar Ziggo. Van de week voor het eerst de helpdesk aan de telefoon gehad. Deze mevrouw kwam met goede informatie en ik werd ook snel te woord gestaan. Netjes geregeld dus.
 
Ervaring in Arcen van Y. Tahiri geschreven op 27 november 2011
8
 
Eigenlijk werkt alles wel goed. Doordat ik ergens overheen had gelezen was de installatie even lastig.Toen van voren af aan opnieuw begonnen en toen was het zo gefixed.
 
Ervaring in Middelrode van Erik Zweedijk geschreven op 25 november 2011
1
 
Ziggo prutst enorm bij het aansluiten van een nieuwe woning in Cuijk. Administratief verwerken zij dit verkeerd met het gevolg dat het aan alle kanten misloopt en we nu al ruim een maand bezig zijn om dit te corrigeren. Kortom Ziggo is zeer inflexibel en lost hun eigen fouten niet op. Keer op op keer bellen geeft geen soelaas en het duurt nog voort.
 
Ervaring in Cuijk van Bassie geschreven op 23 november 2011
5
 
Ik heb er bijna een maand over gedaan voordat Ziggo bij mij geïnstalleerd was. Er is zelfs 2 keer een monteur hier in Beckum langs gekomen. Dit was echt verspilde energie, maar nu werkt het gelukkig wel. 
 
Ervaring in Beckum van Frustie geschreven op 22 november 2011
6
 
Das lache, volgens een online test is mijn internet deze maand 3 Mbps langzamer dan vorige maand. Ziggo beweert het tegenovergestelde.
 
Ervaring in Benthuizen van Grace geschreven op 19 november 2011
9
 
Eindelijk klant geworden van Ziggo, nadat ik mijn vorige provider eindelijk de deur heb kunne wijzen. Heb nu supersnel internet voor een veel btere prijs!
 
Ervaring in Everdingen van Ivo geschreven op 18 november 2011
4
 
Ik heb een slechte ervaringen met Ziggo, toen het nog Casema was had ik nooit problemen met de service. Service is heel slecht had een nieuwe wifi modem gehad, had alleen maar problemen daarmee, ze zeiden dat het aan de netwerk kaart van mijn apple macbook lag. Verschillende monteurs en telefoontjes gedaan nieuwe modem zonder wifi, heb er een router tussen liggen van sitecom hele sterke werkt nog niet optimaal. Steeds dat het internet weg valt en nu met de tv problemen met de digitale kaart. Zit al een week te wachten op de kaart en hij zou binnen 5 dagen bezorgt worden. Na enkele telefoontjes nog op niets uit gekomen zit er aan te denken om een andere provider tenemen maar welke is goed?
 
Ervaring in Maartensdijk van tinky geschreven op 18 november 2011
6
 
In ons studentenhuis in Bergen op Zoom hebben we het hoogste abonnement van Ziggo. Dat leek ons met 5 gebruikers wel handig. Toch merk je wel dat de beloofde snelheid niet altijd gehaald wordt. Dat is het enige minpuntje.
 
Ervaring in Bergen op Zoom van Jasper geschreven op 17 november 2011
7
 
Zo nu en dan eens last van een storing bij Ziggo, maar ik begreep dat meer mensen hier in Hillegom last van hebben. Als het bij die enkele keren blijft vind ik het wel best.
 
Ervaring in Hillegom van P. van Maden geschreven op 15 november 2011
8
 
Pas overgestapt naar Ziggo. Of ik over een jaar nog steeds tevreden moeten we nog maar afwachten, maar tot op heden ben ik positief.
 
Ervaring in Schoonhoven van Karel geschreven op 7 november 2011
9
 
Ik zou alle inwoners van Best Ziggo willen aanraden. Echt een topproduct! Groeten van Indy Hoogeveen
 
Ervaring in Best van Indy Hoogeveen geschreven op 5 november 2011

Oktober 2011

8
 
Ik skype heel graag naar het buitenland, is toch altijd een stuk aantrekkelijker dan bellen. Met Ziggo gaat dat in Alblasserdam prima!
 
Ervaring in Alblasserdam van Zizi geschreven op 31 oktober 2011
5
 
Ik weet niet of nu wel zo blij ben met mijn kabelabonnement van Ziggo. Op tv zie ik steeds van die aantrekkelijke reclames en dan lijkt het of ik wel erg veel geld betaal voor dit abonnement.
 
Ervaring in Aerdenhout van Twijfelaartje geschreven op 30 oktober 2011
8
 
Ik betaal bij Ziggo voor 20 Mp en dat word ook geleverd. De prijs vind ik wat duur, maar het internet is goed.
 
Ervaring in Tienray van A. El Morabet geschreven op 29 oktober 2011
8
 
Zit nu al een half jaar heel relaxed bij Ziggo. Geen enkele reden om over te stappen zolang ik in Alphen woon.
 
Ervaring in Alphen van Relaxed man geschreven op 28 oktober 2011
9
 
Geen snelheidsproblemen over problemen met installeren bij Ziggo. Een prima provider !
 
Ervaring in Veen van Izzy geschreven op 27 oktober 2011
9
 
Wij zijn klant bij Ziggo zakelijk. We zijn overgestapt van KPN (zakelijke lijn) wegens belabberde dienstverlening. Sinds 1 jaar maken we gebruik van Ziggo, hebben 1 technische storing gehad, inpandig, modem van Ziggo. Deze storing was binnen 4 uur opgelost. Voor Ziggo zakelijk betalen we circa 110/maand voor 80/10 verbinding. Bij KPN betaalden we 220/maand voor 2/1 verbinding.
 
Ervaring in Woudrichem van AD&C Nederland geschreven op 26 oktober 2011
5
 
veel geschreeuw en weinig wol bij Ziggo. Oftewel, van alles beloven maar niets nakomen. Nog 9 maanden te gaan van dit waardeloze abonnement...
 
Ervaring in Stevensweert van Jade van Koningsbrugge geschreven op 25 oktober 2011
7
 
Het duurde even voor ik het abonnement ontving, maar daarna was alles naar tevredenheid geregeld. Met vriendelijke groet, C.P. de Groot.
 
Ervaring in Leiden van C. de Groot geschreven op 24 oktober 2011
9
 
Je krijgt waar je voor betaald met Ziggo in Buurse. Niets geen poespas en gedoe, gewoon goed internet.
 
Ervaring in Buurse van Annemieke F. geschreven op 20 oktober 2011
8
 
Snel internet, makkelijk overstappen naar Ziggo. Geen reden waarom ik na een jaar weer weg zou gaan.
 
Ervaring in Daarle van Okiedokie geschreven op 19 oktober 2011
8
 
Ik ben blij dat ik Ziggo heb. Ik hoor van collega's, die allen in de buurt van Oostrum wonen, dat zij nog wel eens te maken hebben met een internetstoring, maar ik kan mij niet herinneren dat wij hier ooit last van hebben gehad.
 
Ervaring in Oostrum van Dhr. Hendrikx geschreven op 17 oktober 2011
7
 
Op zich prima abo van Ziggo. Helaas verloopt filmpjes kijken via youtube niet altijd even soepel. Hij moet dan regelmatig bijladen, dat is wel eens frustrerend.
 
Ervaring in De Pollen van Maanvis geschreven op 15 oktober 2011
6
 
Ik ben er nog niet helemaal uit; op zich werkt Ziggo prima, maar ik vraag mij af of ik wel zo voordelig uit ben. Als iemand een goede tip heeft hoor ik het graag!
 
Ervaring in Offingawier van Mona Lisa geschreven op 13 oktober 2011
9
 
Al geruime tijd ben ik opzoek naar een manier om te besparen op onze internetkosten. Met het abonnement van Ziggo hoop ik daar een oplossing voor te hebben gevonden. Het schijnt een goede provider te zijn, even afwachten dsu maar!
 
Ervaring in Langenboom van Dhr. Huige geschreven op 11 oktober 2011
7
 
Op aanraden van de buren overgestapt naar Ziggo. Het is inderdaad zeer snel en betrouwbaar internet, maar ik betaal er wel iets meer voor dan ik bij mijn vorige provider deed.
 
Ervaring in Grave van Dalida geschreven op 10 oktober 2011
7
 
Wij hebben in Zoetermeer internet van Ziggo en dat bevalt goed. We zitten in de zomer meer op de camping dan thuis, dus is wel jammer dat we er daar geen gebruik van kunnen maken.
 
Ervaring in Zoetermeer van Fam.v.d Swaluw geschreven op 9 oktober 2011
8
 
Een erg constante snelheid, erg prettig! Het maakt niet uit of het ochtend, middag of nacht is.
 
Ervaring in Klimmen van Stefan Varssens geschreven op 7 oktober 2011
7
 
Goed, stabiel netwerk van Ziggo in Bovenkarspel. Ook niet duur vergeleken met vele andere internetaanbieders.
 
Ervaring in Bovenkarspel van Mevr. .v.d. Ploeg geschreven op 5 oktober 2011

September 2011

6
 
Heb een maand moeten wachten voordat aan mijn aanvraag van Ziggo werd voldaan. Dat vond ik toch wel erg lang en de klantenservice kon mij ook niet echt een motivatie hiervoor geven. Na een maand heb ik hier in Uden dus eindelijk internet en dat werkt wel naar tevredenheid.
 
Ervaring in Uden van Edwin93 geschreven op 28 september 2011
7
 
Op zich ben ik redelijk tevreden met Ziggo, maar er was wel even onduidelijkheid over de ingangsdatum van mijn abonnement. Nu is dat achter de rug en heb ik goed internet in Haarlemmerliede.
 
Ervaring in Haarlemmerliede van Barbapappa geschreven op 25 september 2011
6
 
Relatief goedkoop abonnement van Ziggo. Daar is de kwalteit dan ook naar. Wat dat betreft dus goed in verhouding.
 
Ervaring in Monnickendam van Olijfje geschreven op 23 september 2011
8
 
Ongelofelijk zo snel internet van Ziggo in Renswoude. Muziek downloaden gaat als een tierelier. Supperrr !
 
Ervaring in Renswoude van Noxxie geschreven op 15 september 2011
6
 
Een klapperpistool. Dat is waar ik mijn verbinding van Ziggo het beste mee kan vergelijken. Om de klap vliegt het internet eruit. Tis net zo'n goedkoop kermisding.
 
Ervaring in Ottersum van Thijmen Smeulders geschreven op 10 september 2011
9
 
Online supersnel films kijken met Ziggo. Ook de uploadsnelheid is fantastisch. Hiep hiep hoera voor Ziggo.
 
Ervaring in Lisse van Filmliefhebbert geschreven op 9 september 2011
9
 
Sinds 2007 werk ik thuis en gebruik hiervoor een vaste computer in mijn werkkamer. De Ziggo voldoet prima aan mijn wensen.
 
Ervaring in Oosterzee van Marcel de Koeijer geschreven op 7 september 2011
9
 
Ben reeds 4 jaar klant van Ziggo en nog steeds een tevreden gebruiker. Gedurende deze 4 jaar nooit problemen of wat dan ook gehad.
 
Ervaring in Opmeer van Jasmine Voortman geschreven op 6 september 2011
8
 
Het enige nadeel van ik de helpdesk waarvoor betaald moet worden. Gelukkig was dat alleen bij het aansluiten van Ziggo nodig, daarna verliep alles op rolletjes.
 
Ervaring in Bunde van Cynthia de Wilde geschreven op 4 september 2011
6
 
De overstap van de vorige provider naar Ziggo ging prima. Jammer dat we niet de gewenste internetsnelheid halen. Misschien dat ik daar toch nog eens een belletje aan ga wagen.
 
Ervaring in Berg aan de Maas van Remco Koens geschreven op 3 september 2011
5
 
Raar verhaal daar bij Ziggo. Ik woon in Breukelen en men zegt dat waar ik woon tever van de centrale ligt om de beloofde snelheid te halen. Met wat gezoek op internet blijkt dat ik helemaal niet zo ver van de centrale woont als men mij doet geloven. De helpdeks kan mij hier verder ook niet over informeren, waardoor ik mij van het centralekastje naar de modem voel gestuurd.
 
Ervaring in Breukelen van A. Koole geschreven op 2 september 2011

Augustus 2011

9
 
Ik moet wel dicht bij de centrale wonen van Ziggo in Franeker; wat een supersnelle verbinding. Van een storing of wat dan ook heb ik nooit wat gemerkt. Ik kan het iedereen hier in de buurt aanbevelen!
 
Ervaring in Franeker van Fam. Jasperse geschreven op 31 augustus 2011
8
 
mensen in Onstwedde die een stabiel internet willen kan ik Ziggo zeker aanraden. De installatie is te doen, mits je goed de beschrijving volgt. De prijzen komen sterk overeen met andere providers.
 
Ervaring in Onstwedde van Wiebe geschreven op 30 augustus 2011
9
 
Deze zomervakantie ben ik verhuisd naar Callantsoog en daar een abb afgesloten bij Ziggo. Het lijkt wel of het internet hier een stuk sneller is! De prijs is ook goed in verhouding vind ik.
 
Ervaring in Callantsoog van Tamaraatje geschreven op 29 augustus 2011
9
 
Eerst baalde ik ervan dat ik in mijn woonplaats Waubach geen keus had bij het kiezen van de provider, maar nu ik eenmaal Ziggo heb wil ik niet meer anders.
 
Ervaring in Waubach van Madelief Roose geschreven op 29 augustus 2011
9
 
Prima kabelbedrijf. Ik internet al jaren via Ziggo en nooit een echt probleem gehad. Zolang ik in Voorschoten zit, zal ik niet overstappen.
 
Ervaring in Voorschoten van Cor van Zetten geschreven op 28 augustus 2011
7
 
Ik heb het goedkoopste abonnement van Ziggo, maar vind dit wel wat onstabiel; de verbinding valt zo nu en dan weg. Maar áls het werkt, dan werkt het super. Tja wat kan je eigenlijk verwachten voor zo'n prijs?
 
Ervaring in Sweikhuizen van U. Draaijer geschreven op 27 augustus 2011
7
 
Bij mijn abonnement van Ziggo duurt het downloaden soms iets langer dan ik zou willen, maar voor de rest een prima product. Geduld is een schone zaak, zegt iedereen.
 
Ervaring in Laren van Dhr. Wong geschreven op 24 augustus 2011
9
 
Ziggo bied een prima dienst zonder gezeur.
 
Ervaring in Ter Aar van Dhr. Vermeer geschreven op 23 augustus 2011

Juli 2011

1
 
wat een piep bedrijf. Alles loopt vast zit je een film te kijken valt hij op de helft weg. Bel je voor een storing kunnen ze je niet helpen. Managers krijg je niet te spreken monteurs kunnen het niet oplossen. Dit is echt een aanrader. DUS NIET
 
Ervaring in Leersum van Bart Langeveldt geschreven op 18 juli 2011
3
 
Leuk wat Wim Hespe zegt, maar volgens mij werkt hij voor Ziggo. Wat een enorme slechte service en hakkelende verbinding. Na 3 jaar Telfort ben ik terug bij Ziggo (voorheen Casema). Nou het is weer terug bij 'af'. Alsof de jaren stil gestaan hebben. Het interesseert ze geen bal want ze weten toch wel dat ze het monopolie hebben in Castricum. Ik heb me dus wèl ingeschreven voor glasvezel omdat ik dan tenminste de beste provider kan uitzoeken en niet aan deze monopolist vastzit. Ziggo werkt ook via glas, inderdaad ja, hun snelle backbone, maar zodra ze Castricum binnengaan gaat het over op een 'zandpaadje' van coax/koper. Dat is niet meer van deze tijd.
 
Ervaring in Castricum van Gomer Pyle geschreven op 17 juli 2011

Juni 2011

4
 
Haalt zenders van de kabel die er op horen te staan ...
 
Ervaring in Utrecht van X geschreven op 18 juni 2011
6
 
ziggo is niet heel slecht maar bij bv upc krijg je meer voor minder tevens ook bij kpn bv live pauzeren en opnemen helaas dat je hier in wanroij geen vrije keuze hebt kwa provider
 
Ervaring in Wanroij van co geschreven op 12 juni 2011

Mei 2011

3
 
Ziggo 50 Mbit/s beloofd: Met of zonder router 3 Mbit/s download, 4.3 Mbit/s upload gemeten met Ziggo speedtest. KPN speedtest levert de helft van deze waarden. De speedtest is bovendien oneerlijk omdat na een hapering van een paar seconden de bandbreedte gelijk blijft staan. Dat kan gewoon niet. Verloren tijd is verloren tijd, de noemer wordt groter (bits per tijd: Mbit/s) dus de gemeten waarde zou omlaag moeten gaan bij toename van de metingsduur. En dit voor 64 Euro per maand! Plotselinge achteruitgang van kwaliteit voorjaar 2011. Bij mij gegarandeerd geen virussen of slechte kabelverbinding. Soms (sporadisch) wel een goede verbinding. Via email contact alleen flauwe reacties. Jammer genoeg is in Haren alleen ADSL een alternatief.
 
Ervaring in Haren van perzept geschreven op 27 mei 2011
6
 
Over de verbinding heb ik geen klagen, maar de klantenservice daarentegen… Slecht bereikbaar en slecht opgeleid personeel. Is geen goed visitekaartje.
 
Ervaring in Wijdewormer van Ingrid geschreven op 25 mei 2011
10
 
Ik Ben zeer te vreeden met Ziggo
 
Ervaring in Enkhuizen van Nick geschreven op 2 mei 2011

April 2011

9
 
In tegenstelling tot wat deze site zegt (30-04-11) er is kabel internet en digitale tv van ziggo in bussum
 
Ervaring in Bussum van bussummer geschreven op 30 april 2011
3
 
Mijn ervaring met Ziggo: 6 maanden geen internetontvangst, maar wel 6 maanden betaling. De servicedienst van Ziggo, Service+ komt ook z'n installatieafspraken niet na, daarvoor zit je dus de hele dag vrij thuis. Communicatie tussen deze service en Ziggo is er ook niet en puntje bij paaltje wordt je van het kastje naar de muur gestuurd. Je wordt pas als klant serieus behandeld wanneer je opzegt, ..dan kan ineens alles.
 
Ervaring in Zwolle van Inwoner van Zwolle geschreven op 21 april 2011
2
 
Met Ziggo in zwolle zeer slechte ervaring. Wanneer verbinding werkt is hijgoed en erg snel, maar tijdens bepaalde uren op de dag valt verbinding weg of is deze zo langzaam dat het snel minuten duurt voordat bijvoorbeeld google is geladen. Zeker niet aan te raden!
 
Ervaring in Zwolle van Paul geschreven op 20 april 2011
3
 
Zeer slecht. Service een 0. Snelheid onvoldoende. Pingen ook zeer slecht.
 
Ervaring in Den Bosch van Ziggo geschreven op 12 april 2011
9
 
In de loop der tijd heb ik met veranderingen in 'provider' te maken gehad, wat soms lastig was, maar momenteel voldoet Ziggo mij uitstekend. Ik heb een drievoudig abonnement: televisie, telefoon en internet voor een m.i. redelijke prijs. Nu is in Castricum plotseling een koorts ontstaan over een glasvezel-kabel. Ik word bestookt met folders over de voordelen van dit nieuwe fenomeen. Maar het overtuigt mij helemaal niet, ik zie de voordelen niet. Zoals gezegd ben ik met de bestaande service meer dan tevreden, het hoeft van mij allemaal niet sneller, dus geen glasvezelnet met opnieuw opengebroken straten, nieuwe aansluitingen en maar afwachten wat dit allemaal kost. Wim Hespe
 
Ervaring in Castricum van Wim Hespe geschreven op 2 april 2011

Maart 2011

3
 
Ik heb een 8Mb-abonnement internet+bellen, maar technisch gezien kan er nooit meer dan 4 Mbit/sec overgestuurd worden (gezien de afstand). Een vaak gehoorde klacht natuurlijk, maar als ik een Ferrari koop met de helft aan pk's hoef ik toch ook niet het normale bedrag te betalen, toch ? Er is éen alternatief Ziggo, maar dan ben ik minimaal 100 euro meer kwijt. Het voordeel si dan dat ik krijg waarvoor ik betaal...... Oh ja, m'n modem staat plm. 50 cm van het ISRA-punt af.....
 
Ervaring in Wanroij van van den Boom geschreven op 19 maart 2011
5
 
veel storing met freeze beelden 1-03-2011 HD tv volledig weg storing
 
Ervaring in Amersfoort van tvzapper geschreven op 1 maart 2011

Februari 2011

9
 
Nice… zet 3 uur terug 4 films in rij om te downloaden, binnen 1,5 uur was gewoon alles binnen :) dat maakt me een gelukkig mens.
 
Ervaring in Tilburg van Asterix geschreven op 28 februari 2011
7
 
ik ben ziggo. Moet zeggen werkt erg goed heb alles in 1 extra werkt top alleen jammer als je te veel op internet zit de modem vol slipt en je hem aan / uit moet zetten voor de rest toppie erg snel alles werkt erg goed toen ik kpn had was alles erg traag ze beloven 50mbit maar ik zit te ver van de telefoon centrale af dus die 50 haal ik niet jammer dus iedereen meet eerst via internet of je het haalt met kpn
 
Ervaring in Breda van Tinus geschreven op 19 februari 2011
9
 
zeer goede provider. Uitstekende helpdesk. Goedkoop. Onafhankelijk. Kortom, een aanrader!
 
Ervaring in Rosmalen van Erik Kattenbosch geschreven op 18 februari 2011
9
 
Bij mij werkt Ziggo wel perfekt. Hun infrastructuur is betrouwbaar. En ik haal altijd de maximale snelheid voor zowel up en downstream 22mb/4mb (in tegenstelling tot ADSL abonnementen waar veel beloofd word en je bijna niks krijgt. Voor snelheden hoger dan deze kan ik geen oordeel geven. Ik las overigens de opmerking van iemand anders die aangeeft dat zijn ziggo verbinding slecht is. Het kan zijn dat de kabel van de eindversterker naar je woning verrot is. Ik zou gewoon eens contact opnemen met ziggo want zo hoeft het niet te zijn. Sterkte daarmee in ieder geval.
 
Ervaring in Breda van Thomas geschreven op 2 februari 2011

Januari 2011

3
 
In combinatie met een Loewe tv voorzien van een Digital Recorder kun je sinds half november 2010 niet meer tegelijk naar een digitale of HD zender kijken en een andere digitale of HD zender opnemen. reaktie Ziggo c.q. Loewe: dan kijk je maar analoog....... Zie uitzending trosradar van 24 januari 2011.
 
Ervaring in Bergschenhoek van MurLes geschreven op 25 januari 2011

December 2010

7
 
Goede kabel provider met stabiele en redelijk snelle internet verbinding. Motorola modem werkt perfect. Het duurde wel 7 weken om mijn e-mail weer draaiende te krijgen door onbekwame heldesk medewerkers. Deze zijn vaak niet vakkundig en komen met onzinige oplossingen, zoals je computer scannen op virussen of met Microsoft contact opnemen. Na 7 weken dan eindelijk een helpdesk medewerker aan de lijn, die begreep dat ziggo mijn e-mail SMTP poort 25 had geblokkeerd. Daarna was het snel opgelost. Vervelend is dat ik ook aan een duur TV abbo vastzit als ik alleen kabelinternet wil hebben, dus ik overweeg om alsnog op ADSL over te stappen.
 
Ervaring in Echt van Willem geschreven op 25 december 2010

November 2010

3
 
Ziggo is een drama als je gaat verhuizen naar nieuwbouw! Ik zit nu 6 weken zonder tv/internet/telefoon, en het kan volgens ziggo nóg wel 8 weken duren. Dit terwijl ik mijn verhuizing 4 weken voor de verhuizing heb aangegeven. Dus een dikke 1, eigenlijk nog te hoog.
 
Ervaring in Heemskerk van Maaike geschreven op 29 november 2010
1
 
Ziggo is ruk!!!
 
Ervaring in Zeist van Boeboe geschreven op 22 november 2010

September 2010

4
 
al 6 keer dat mijn ziggo niet goed werkt na 2 jaar nog steeds niets gedaan kan helaas niet naar een ander
 
Ervaring in Zundert van ikke geschreven op 19 september 2010
10
 
heb ziggo alles in 1 plus een constante downloadsnelheid van 80 mb geen storingen
 
Ervaring in Raamsdonksveer van wim sluiter geschreven op 8 september 2010
10
 
In Boekelo kan je met Ziggo gewoon de volledige snelheid halen.
 
Ervaring in Boekelo van Venconix geschreven op 6 september 2010

Augustus 2010

4
 
Hopeloos in Swalmen, ADSL in Swalmen tot max 8 mb, sneller kom je niet, glasvezel moet hier nog uitgevonden worden, en Ziggo trekt je een poot uit omdat je verplicht ook nog een tv abonnement moet afsluiten dat ik niet wil daar wij schotel hebben. Men vertikt de centrale aan te passen daar het voor hun niet rendabel is. jammer
 
Ervaring in Swalmen van Erick Knapen geschreven op 23 augustus 2010

Juli 2010

3
 
Het lijkt net even of je alleen internet kan nemen bij Ziggo, maar TV Basis is noodzakelijk. Zou fijn zijn als dat wat duidelijker vermeld wordt. Met vr. gr., sjaak
 
Ervaring in Hoofddorp van sjaak geschreven op 28 juli 2010
10
 
Waarom is er geen Ziggo leverbaar in Welsum, terwijl olst er vlak bij zit en het daar wel leverbaar is.!!!
 
Ervaring in Welsum van Bassie geschreven op 17 juli 2010
3
 
Ziggo is niet stabiel. Regelmatig fluctueert de verbinding naar 2 a 3 Mbit naar 50 Mbit. Ook ligt internet er vaak af, en sinds kort ook snachts om een uur of 1 dat ALLES er af ligt. Radio/tv/internet/telefoon etc. Kortom, ik wacht af tot er een andere kanidaat is (bv KPN Glasvezel) die wel betrouwbaarder is!)
 
Ervaring in Breda van Berrie geschreven op 12 juli 2010

Juni 2010

1
 
Zeer slechte verbinding met Ziggo laatste twee weken. Zware latency spikes, en slechte service.
 
Ervaring in Heiloo van Stendert geschreven op 26 juni 2010

April 2010

7
 
wij willen glasvezel, eeder beloofde ze snelheid eerst 80m/bit daarna 110m/bit hebben ze niet waar gemaakt, alleen ik een wijk in Amersfoort lekker belangrijk, maar en is al een groep die wil glasvezel ivm concurentie, nou ik doe mee , dus ziggo doe je best zou ik zeggen, kom met je reet van die luie stoel
 
Ervaring in Amersfoort van de kleine kampen geschreven op 18 april 2010

Februari 2010

6
 
XS4ALL is op zich een goede internetprovider met een stabiele lijn en goede service, maar ooh wat is de snelheid beroerd... 156Kb/sec download en 25,6Kb/sec upload. Waardeloos! Heb uitgezocht of kabelinternet mogelijk is, en ja, uitsluitend Ziggo. Bij Ziggo is een internetverbinding alleen mogelijk in combinatie met TV en dan wordt je ook nog eens een telefoon-abonnement door de strot gedrukt! Ik wil alleen internet afnemen, geen TV en geen telefoon, maar dat gaat niet. Verder vind ik de abonnement-tarieven van Ziggo veel te duur. De beloofde upload snelheden bij een Z2 of Z3 abonnement kan of wil Ziggo niet waarmaken, want die zijn in de praktijk veel lager dan zij opgeven. De gemeten uploadsnelheid ligt tussen de 100 en 160 Kb/sec, terwijl de opgegeven uploadsnelheid bij Z2 minstens 250Kb/sec zou moeten zijn. Bovendien beschik je bij Ziggo niet over een statisch ip-adres. Voor een statisch ip-adres moet je een zakelijk abonnement nemen dat begint bij 119 euro per maand en de aansluitkosten zijn eenmalig 249 euro. Ronduit schandalig.
 
Ervaring in Spaarndam van Kavia geschreven op 12 februari 2010

Januari 2010

3
 
Ik weet bijna zeker dat mijn verbinding wordt afgeknepen! De beloofde snelheden haal ik niet altijd en vooral downloaden via een kazaa ofzo gaat NIET snel. Benieuwd of meer mensen dit zo ervaren in Lithoijen.
 
Ervaring in Lithoijen van boeit_dat geschreven op 24 januari 2010
1
 
Ziggo is het grootste *@^ bedrijf wat er bestaat... Ik heb 1,5 jaar lang dubbele kosten betaald, aangezien ik verhuisd ben. Na ongeveer €300 aan klantenservice-kosten (sowieso al belachelijk dat je moet betalen om een vraag te stellen...) is het probleem nooit helemaal opgelost. Heb ongeveer 90% vergoed gekregen (van de in totaal €1300 die ik teveel heb betaald aan internet en televisie), maar niet alles was meer terug te traceren omdat @Home gefuseerd is met Ziggo en niet alle gegevens meer beschikbaar waren... Zodra er een andere kabelexploitant beschikbaar komt, ben ik METEEN weg, en mocht ik ooit een keer langs het hoofdkantoor rijden, kunnen ze een leuke baksteen ontvangen in de vorm van een slappe lul... Dikke middelvinger voor Ziggo!!!
 
Ervaring in Tilburg van JL geschreven op 4 januari 2010

November 2009

6
 
Internet van Ziggo is matig, snelheid fluctueert regelmatig. De prijs van internet is onjuist, je moet ook tenminste een basis tv abonnement hebben van 16.95. De tv analoog is ronduit slecht 10-15% van de kanalen komen niet goed door. Het gekke is dan dat bv ZDF prima komt maar ARD waardeloos is. Bij klachten sturen ze je een kabeltje met een smoes dat het wel aan de kabelverbinding zal liggen, terwijl die 15 jaar goed gewerkt heeft(en bovendien een betere specificatie heeft dan de rommel die ze zelf gebruiken). Maar ze gooien je wel dood met digitaal. Als analoog al zo slecht werkt......... Ook met installeren kiezen ze de moeilijkste weg. U kunt hem wel direct geïnstalleerd krijgen, maar dan komt de aansluiting achter de verwarming in een bijvertrek te zitten en anders moet u 6 weken wachten. Zo gauw als er in Enschede de mogelijkheid tot een ander kabelnetwerk komt ben ik als eerst weg!
 
Ervaring in Enschede van live geschreven op 24 november 2009
5
 
Allereerst jammer dat ik hier maar 1 cijfer kan geven, want de verbinding is K#T maar de heren & dames van de helpdesk doen hun uiterste best… Dat geef ik graag een 10, dat de rest niet functionert kunnen hun ook niet aan doen. Stap per 01/12/2009 ook over naar Online, ben benieuwd...
 
Ervaring in Biezenmortel van Huisman geschreven op 9 november 2009

Oktober 2009

8
 
ZIGGO heel goed hoor, af en toe kleine storing (tje) DTV en/of Tel. Voor de rest wat ze beloven omtrent snelheid word eraan gehouden. Maar ZIGGO word steeds beter met alles.
 
Ervaring in Sittard van ©LIST© geschreven op 19 oktober 2009

September 2009

2
 
het is schandalig hoe ziggo omgaat met zijn klanten, ze maken nu al reclame op tv van hoge snelheden tot 80 Mb maakt voor het jaareinde, maar ze kunnen nu nog geen 50 Mb leveren voor het alles in 1 extra pakket. Wij hopen dat de markt heel snel zal vrij gemaakt worden voor internet via de kabel.
 
Ervaring in Tilburg van meer4us geschreven op 30 september 2009

Augustus 2009

4
 
Ziggo heeft de laatste maanden (juni tm aug) érg vaak geen of een erg slechte verbinding! Klantenservice voegt weinig nuttigs toe en geeft telkens weer aan de modem uit te schakelen en te wachten op verbinding... Modem doet het vaak na een `rustmoment´ van een uur weer! Ik kan er niets mee! Maar het is zéér vervelend!
 
Ervaring in Zwolle van Online F. geschreven op 27 augustus 2009