KPN

Beoordeel KPN zelf of lees de 215 reviews over KPN, op dit moment krijgt KPN het cijfer 5,7 van onze bezoekers.

We hebben 215 KPN ervaringen over hun ADSL, digitale televisie, digitale telefonie en andere diensten. Dankzij al deze beoordelingen krijgt KPN een 5.7.

Zelf abonnee bij KPN? Deel dan ook uw beoordeling, dit kunt u doen vanaf uw woonplaats op Internet & ADSL.

Mei 2017

1
 
Momenteel zeer trage ADSL internet verbinding, regelmatig zijn er ook storingen met het verzenden van bestanden en e-mails. Heb gisteravond nog KPN gebeld over deze klacht, maar KPN geeft de provider de schuld, terwijl bekend is dat zij zelf te weinig investeren in het buitengebied. Als klant mogen we wel elke maand betalen daar zijn we wel goed voor.!
 
Ervaring in Schuddebeurs van Gedupeerde geschreven op 2 mei 2017

Maart 2017

1
 
Het internet in Leimuiden van KPN is slecht . Het komt o.a door een slechte ADSL verbinding ,slechte bekabeling van de centrale kast naar aansluiting woningen. Het is bekent bij KPN maaar doen er niets mee,wel betalen maar service ? NEE dus .KPN is gewoon een slecht bedrijf die de klant letterlijk aan het lijntje houden.
 
Ervaring in Leimuiden van andre geschreven op 2 maart 2017

Juni 2016

3
 
Niet te snel, verder prima.
 
Ervaring in Drachten van JAN geschreven op 1 juni 2016

Mei 2016

1
 
Erg slecht internet, ook wil KPN tot nu toe niets doen. De telefoonlijn ligt er al bijna 50 jaar en nooit is er ook maar iets aan gedaan. Slechte service KPN..
 
Ervaring in Vinkenbuurt van Fam. Heusinkveld geschreven op 26 mei 2016

December 2015

9
 
Goede stabiele verbinding en snel kpn standaard, hoge snelheid met meerdere computers gelijk.
 
Ervaring in Roosendaal van Jos Oostvogels geschreven op 29 december 2015

November 2015

1
 
We zouden vandaag overschakelen van Ziggo naar KPN. Nog geen installatiepakket ontvangen en huidige Ziggo verbinding is al weg. Lekker handig want nu zitten we zonder internet, tv en telefoon. Gebeld met de KPN klantenservice en blijkbaar een fout van hun kant zijn ze vergeten het pakket te sturen. Ook werd er nog gezegd dat wij ook eerder hadden kunnen bellen dat we geen pakket hadden ontvangen. Dat zeg je toch niet als je zelf een fout maakt ? Nu is het pakket vandaag verzonden en kunnen we maximaal 5 dagen zonder tv, internet en telefoon doen. Afhalen bij een KPN store zou ook niet mogelijk zijn omdat zij geen installatie pakketten op voorraad zouden hebben, wat ons al raar lijkt. Dit is echt ONACCEPTABEL!! Ik heb een eigen bedrijf en heb internet en telefoon nodig voor mijn werk. Wij gaan overwegen om met al onze producten bij KPN weg te gaan want de service is echt ver te zoeken. Echt belachelijk dat men in dit digitale tijdperk nog op zo een manier behandeld wordt.
 
Ervaring in Roosendaal van Kevin geschreven op 10 november 2015

Oktober 2015

7
 
Geweldig goed bedrijf. alleen we wonen buiten Windesheim en hebben internet slomer als dikke stront. We wonen zover van de centrale dat we als alles uit is behalve één laptop om te testen halen we 10Mb per seconde dus met apparaten blijft er een goede 5/6 over dan hebben we ook een itv kastje dus min 3Mb/s dus drie Mb boor een gezin van 5 personen met allemaal een smartphone een tablet en vier computer's en een smarttv. Dus kunnen we geen glasvezel of kabel krijgen en aangesloten worden op een kast dichter in de buurt want dit kan ook niet moeten wij nou echt met mekaar discussiëren over wie nu mag.
 
Ervaring in Windesheim van Snoer geschreven op 26 oktober 2015

September 2015

6
 
Ik zal wel de zoveelste zijn met een snelheidsprobleem. Ik heb een paar maanden niet gecontroleerd wat mijn snelheid was en het was altijd rond de 40Mbit/s download, sinds een week kijk ik bijna iedere dag en is nu rond de 14..16 Mbit/s. Alleen de pc is aan dmv Ethernet kabel en verder geen apparaten als ik de speedtest uitvoer.
 
Ervaring in Dirksland van hhogendoorn geschreven op 16 september 2015

Augustus 2015

1
 
Het buitengebied van Riel en Goirle is een drama. Buiten gebied = achterstand hier
 
Ervaring in Riel van Zwaluw1970 geschreven op 14 augustus 2015

Juni 2015

1
 
Deze internet van KPN is echt verschrikkelijk!
 
Ervaring in Beusichem van knetterblits geschreven op 13 juni 2015

Mei 2015

3
 
Wat een bagger, ze beloven 10Mbit/s krijg maar 3. Up is nog slechter met maar 0.64Mbit/s
 
Ervaring in Gouda van Guus van der Schaaf geschreven op 31 mei 2015

April 2015

1
 
Per 1 mei 2015 mijn internet bij KPN opgezegd vanwege verhuizing. Prompt was mijn internet vanochtend (15 april) alvast uitgezet door KPN, waardoor ik per direct geen gebruik meer kan maken van internet. Erg lastig, gezien ik midden in een startup zit en dus dagelijks internet nodig heb. Vanochtend daarom KPN gebeld en in een uur tijd 6 medewerkers gesproken, die mij geen van allen konden helpen. - Medewerker 1 en 2 lukte het niet zonder slag of stoot om me door te verbinden naar de juiste afdeling. - Medewerker 3 kon me uiteindelijk wel doorverbonden krijgen naar de technische afdeling, maar vertelde me alvast dat het opnieuw aansluiten van het internet 3 weken zou duren en ik dus de komende 2 weken geen internet zou hebben. Los van of de fout nu bij KPN of bij mij lag. - Medewerker 4 werkt bij de technische afdeling en kon het verhaal van medewerker 3 bevestigen. Ongeacht of het internet op het juiste of foute moment uitgezet was, zou het 3 weken duren voordat het weer aangesloten zou zijn. Ik zou hoe dan ook dus de rest van de maand zonder internet zitten, waarmee al mijn werkzaamheden voor de startup dus stil komen te liggen dankzij een fout van KPN - Ik werd doorverbonden naar medewerker 5, werkzaam op een afdeling die zich bezighoudt met opzeggingen van abonnementen. Ook dit doorverbinden bleek lastig, want ondanks dat medewerker 4 beloofde medewerker 5 te vertellen wat er aan de hand was, mocht ik mijn hele verhaal weer opnieuw doen aan medewerker 5. Deze medewerker vond het heel spijtig, maar zei dat de enige optie om nog internet te hebben een dongel zou zijn. Daarvoor zou ze contact opnemen met een collega van haar. - Medewerker 6 kwam aan de lijn, deze meneer vertelde mij dat er een (nooit aangekomen) bevestiging naar mij gestuurd was waarin vermeld werd dat mijn internet per 13 april afgesloten zou worden. En dat ik, als ik een dongel zou willen, deze zelf zou moeten betalen. Heel frappant allemaal, want de enige schriftelijke bevestiging die ik ooit ontving vermeldde dat ik mijn internet per 1 mei 2015 op had gezegd. Ik kan iedereen met klem afraden om zaken met KPN te doen zolang zij hun zaken niet op orde hebben. Iedereen kan fouten maken, maar het belangrijkste is dat dit dan ook opgelost wordt, daarin schiet KPN momenteel gigantisch tekort! Sterker nog; 6 mensen te spreken krijgen, een uur aan de lijn moeten hangen en dan nog enkel teleurstellende antwoorden ontvangen waarin een grote organisatie als KPN niet in staat blijkt een passende oplossing aan te dragen, komt uiterst amateuristisch over. Iemand nog ideeën wat ik zou kunnen doen om KPN zo ver te krijgen een oplossing aan te dragen? Zo jammer dat ik hier zoveel tijd in moet steken... Vriendelijke groet, Sander
 
Ervaring in Breda van Sander geschreven op 15 april 2015
2
 
Het internet is hier 24/7 ronduit traag. Oké, ik ben dan ook een van de grotere internetgebruikers hier in huis (en van de straat), maar dat wil niet zeggen dat 8Mbit/s (1MByte/s) genoeg is. Tegenwoordig is een verbinding van 40Mbit/s (5MByte/s) niet een overbodige luxe. Ik kan dit waarschijnlijk niet volledig aan kpn verwijten gezien er hier een ADSL-verbinding ligt. Gelukkig is de gemeente Alphen-Chaam van plan om in de hele gemeente een glasvezel-verbinding aan te leggen, dit gaat echter nog 2 á 3 jaar duren voordat het volledig gerealiseerd is.
 
Ervaring in Chaam van traaginternet geschreven op 14 april 2015

Maart 2015

1
 
In eerste instantie wilde ik begin januari mijn KPN ADSL abbonement opzeggen om vervolgens over stappen naar Ziggo. Tijdens het bellen om het abbonement op te zeggen heb ik echter besloten bij KPN te blijven vanwege een erg goede aanbieding namelijk: 1 Jaar KPN glasvezel voor 35 euro per maand 2 Nieuwe TV ontvangers 3 Een draadloze verbindingsset voor 2 tv’s ( dus 3 ontvangers) Genoemd pakket zou ik binnen enkele weken ontvangen echter ontvang ik alleen een nieuwe router en 1 nieuwe ontvanger. Na hierover gebeld te hebben bij KPN wist niemand van iets en heb ik bijna dagelijks hierover gebeld. Uiteindelijk werd er aangegeven dat de monteur op 29 januari de tv onvanger en de verbindingssets bij zich zou hebben. Echter de monteur had niets bij zich en wist van niets, wederom een leugen van KPN. Tijdens de installatie bleek bovendien dat glasvezel niet werkte en werd ik uiteindelijk zonder glasvezel en verbindingssets en tweede tv onvanger achtergelaten. Na installatie werkte glasvezel gelukkig binnen een aantal dagen echter heb ik hierover nog meerdere malen per dag moeten bellen met Reggefiber en KPN. Op dit moment had ik echter nog altijd niet de verbindingssets en tweede tv onvanger. Uiteindelijk heb ik hier minimaal 50 keer over moeten bellen met KPN en elk gesprek duurde ongeveer 60 minuten. Meerdere malen ben ik bovendien weggedrukt door KPN terwijl ik in de wacht stond. Uiteindelijk heb ik vanwege mijn vasthoudend het wel voor elkaar gekregen om te krijgen waarop ik recht heb. Ander punt is dat de internetsnelheid die ik haal bij lange na geen 100 MB per seconde is zoals dit wel zou moeten zijn. KPN doet hier niet serieus over en biedt totaal geen oplossing of compensatie voor dit probleem. Overall gesproken ben ik niet tevreden over KPN glasvezel en heb ik ontzettende spijt dat ik niet naar Ziggo ben overgestapt. Dit had mij een heleboel tijd en stress gescheeld in vergelijking met KPN. Wat ik wil van KPN is: 1 Ruime compensatie voor het vele aantal uren dat ik kwijt ben aan KPN. 2 Een monteur die bij mij thuis een aantal bedrade verbindingen aanlegt, dit buiten kantooruren. 3 Gemeende excuses van KPN met een passende compensatie.
 
Ervaring in Enschede van n12 geschreven op 9 maart 2015
8
 
Compleet bij KPN. Snelheid is niet echt top, maar hoger is niet te krijgen hier. Uitstekende service en prima kwaliteit. TV en internet werken altijd storingsvrij. Glasvezel zou echt geweldig zijn. 4G via mobiel is sneller dan wifi. Hoge cijfer is echt vanwege de service van kpn.
 
Ervaring in Nieuwe Pekela van Patricia geschreven op 1 maart 2015

Februari 2015

1
 
Ervaring met internet in binnenstad dramatisch. Recent lag de straat open voor een reeks van werkzaamheden. Ik dacht: nu gaat het gebeuren: beter internet. en ja, kort daarna kwam er een brief binnen van KPN waarin ze een verdubbeling van snelheid beloofden. Ik bellen: sorry, maar bij u kan dat niet. Het is nu al jaren een drama. Wat een slecht en incompetent KPN beleid. - mijn bedrijf leidt er onder. Wie er nog meer last van heeft: bestook die club!
 
Ervaring in Gouda van Noordhoek geschreven op 23 februari 2015
8
 
Prima.
 
Ervaring in Eemnes van Lego geschreven op 12 februari 2015
1
 
Met vlagen zéér traag en vele onderbrekingen, waardoor youtube hapert of stopt (ook met bufferen) en webpagina's soms meerdere malen achtereen geopend moeten worden. Online radio luisteren lukt ook niet altijd. 's Nachts vaak beter. Gelukkig zijn er ook perioden dat het wel naar behoren werkt. Laten we zeggen dat de NS beter presteren ;)
 
Ervaring in Hazerswoude-Rijndijk van Bilderdijklaan geschreven op 6 februari 2015
3
 
De Wi-Fi van KPN is met de ExperiaBox V8 sinds een tijdje erg traag en rijkt helemaal niet ver, zelfs met versterker. De Wi-Fi op school is nog beter.
 
Ervaring in Renkum van SWdV geschreven op 5 februari 2015

Januari 2015

2
 
Het is afhankelijk van de afstand naar de centrale wat de snelheid is. Een vriend woont ca. 400 meter van de centrale en haalt 50 mbps - down. Ik woon ca 1 km van de centrale en haal max 12 mbps. Alternatief voor hogere snelheid is alleen Ziggo. Glas wordt (nog) niet geleverd.
 
Ervaring in Bedum van Rick geschreven op 25 januari 2015

December 2014

1
 
KPN ADSL, hopeloos langzaam en komt meestal niet boven de 10Mbits/sec. Oh, enne bij afsluiten was er aangegeven dat 35 Mbits/s in het pakket zet. In Rozenburg, vooral geen KPN kiezen als je internet snelheid belangrijk vind.
 
Ervaring in Rozenburg van Wltr geschreven op 6 december 2014

November 2014

1
 
KPN ADSL in Drachten speedtest gedaan: 5mbps download en 0,56mbps upload. Snellere verbinding niet beschikbaar op uw adres...... Wordt het niet eens tijd voor een nieuwe kabel KPN? Het is al bijna 2015....
 
Ervaring in Ureterp van Arjen geschreven op 28 november 2014
2
 
Slechte snelheid internet, 12 to 15 Mb/sec?! Hier betaal je 42,50 voor, belachelijk.
 
Ervaring in Kerkrade van Zrobbie geschreven op 13 november 2014

Oktober 2014

3
 
15,1 Mbs downl. Snelheid is shit!
 
Ervaring in Kerkrade van Zrobbie geschreven op 28 oktober 2014
3
 
Geen stabiele en matige internet en ping verbinding. Ook getest met speedtest.net en resultaat is veelal bedroevend de snelheid schiet omhoog en omlaag (van 16 Mbit download naar 6-9 Mbit download).
 
Ervaring in Loon op Zand van speedygonzalez geschreven op 23 oktober 2014
4
 
Raar toch dat ik eerder via verdeler Midden Peel een upload snelheid had van ± 3 mb. Na over stappen naar alles in internet en bellen en interactieve TV ging de snelheid naar ± 0,7 mb en daar is dus volgens de proffesoren van de KPN niets te doen. Raar toch?
 
Ervaring in Wilbertoord van Lodewijk geschreven op 13 oktober 2014

September 2014

4
 
De ADSL download snelheid is max 7 mb en daar wordt je niet echt heel vrolijk van. Ook hier het probleem dat er geen glasvezel ligt en KPN de enige aanbieder is. Zelfs Ziggo heeft hier geen kabel liggen terwijl we echt niet in buitengebied zitten (gewoon binnen de bebouwde kom alleen in een doodlopend straatje.
 
Ervaring in Nieuwegein van Arnie geschreven op 7 september 2014

Augustus 2014

5
 
Voor een gamer is niet te doen met KPN in Ugchelen. Laten we Ugchelen aanmelden voor glasvezel mensen. We need fast internet
 
Ervaring in Ugchelen van W geschreven op 30 augustus 2014
9
 
Vanmiddag is de KPN monteur volgens afspraak keurig op tijd gekomen en heeft onze Internetaansluiting aangepast/verbeterd. Ik ben zeer tevreden. Zowel over de monteur van KPN als het resultaat.
 
Ervaring in Nieuwdorp van Henriette de Jong geschreven op 11 augustus 2014
10
 
Na een hele tijd problemen gehad te hebben met Horizon van UPC heb ik eindelijk de knoop doorgehakt en de stap gemaakt naar KPN Glasvezel. Had ik dit maar een paar jaar eerder gedaan, wat een supersysteem. Een heel klein nadeeltje dat de wifi van de experia v8 niet echt een groot bereik heeft, maar dat is heel simpel op te lossen met een extra router welke je als accespoint instelt of een wifi repeater. Ik heb nu door het hele huis draadloos internet met een snelheid van rond de 95 mb per seconde. Internet is super, televisie is subliem, duidelijk en overzichtelijk menustructuur en geen enkele vastloper meer zoals bij Horizon bijna dagelijks het geval was. Overstappen ging probleemloos, monteur welke bij mij thuis kwam was zeer netjes en ervaren en niets was hem te veel. Eigenlijk in een woord samen te vatten TOP! Je zou bijna denken dat ik voor KPN werkzaam ben maar dat is zeker niet het geval, ik ben gewoon tevreden en dat mag ook wel eens gezegd worden na jaren te moeten klagen bij UPC.
 
Ervaring in Almere van Mirojo geschreven op 3 augustus 2014
4
 
De digitenne doet het slecht. Omdat er geen glasvezel licht in de kom Heijningen kunnen we geen gebruik maken van draadloos internet + TV. Het is of TV kijken of internet. Daarom ook in Heijningen graag glasvezel aansluitingen van KPN ect.
 
Ervaring in Heijningen van ak geschreven op 1 augustus 2014

Juli 2014

9
 
Ik ben in 2011 van Ziggo overgestapt naar KPN. Ik heb Alles in 1 instap voor en voor de helft van het geld zelfs meer functies dan toen bij Ziggo. 2 decoders, onbeperkt tegelijk en in de cloud opnemen van programma's. Nu belde KPN mij op dat het voordeliger uitvalt als ik Alles in 1 Standaard neem, scheelt 7,50 in de maand met alle extra diensten die ik heb, plus Spotify erbij!. Vanaf 1 augustus krijg ik dus "Pair Bonding" en wordt de snelheid verdubbeld. Ik ben zeer tevreden met KPN! Toppie klantenservice ook!
 
Ervaring in Venray van richardd geschreven op 29 juli 2014
8
 
Na een rechtstreekse klacht bij KPN werd in binnen 24 uur gebeld en wordt het probleem opgelost door een nieuw modem en een dubbele aansluiting. Daar zijn geen extra kosten aan verbonden. Dus ik zal mijn gegeven 3 veranderen in een hoger cijfer. Niet meteen een 10 natuurlijk. Eerst even een slag om de arm houden.
 
Ervaring in Nieuwdorp van Henriëtte de Jong geschreven op 21 juli 2014
3
 
Sinds enkele dagen is mijn Internetverbinding heel erg traag. Ik mag al blij zijn als hij de helft van de 40 MB haalt. De snelheid is ook heel wisselend. Het is huilen met de pet op.
 
Ervaring in Nieuwdorp van Henriëtte de Jong geschreven op 19 juli 2014
1
 
Na 10 jaar heb ik de stekker eruit getrokken. Ik heb echt altijd gedacht dat de andere nog erger waren, maar na eens erin te verdiepen blijkt kpn echt zo verschrikkelijk slecht ten opzichte van haar concurrentie. Ik waarschuw iedereen dat wanneer je kpn neemt dat je jezelf moet voorbereiden op de alleralechtste service die er bestaat. Je sluit namelijk niet een contract af met kpn, maar met afdeling telefonie bellen, afdeling telefonie gebeld worden, afdeling download, afdeling upload, afdeling tv, afdeling radio, afdeling HD, afdeling aansluit..... Je wordt er idioot van! Dit is geen bedrijf, dit is een ongeorganiseerde zooi!
 
Ervaring in Huizen van Milo Smits geschreven op 18 juli 2014
3
 
Zeer ontevreden, ik heb een 50 mb abo, maar haal nog geen 10 mb. KPN zegt hier niks aan te kunnen doen, mijn idee is meer dat men dit niet wil. Helaas heeft KPN hier een monopoly (op telfort na, maar dat is een zuster). Verbinding ligt er 5 tot 10 keer per week uit, waardoor ik alles moet herstarten. Hiernaast zet KPN ook telkens het FON netwerk weer in in mijn modem, wanneer dit aanstaat is mijn verbinding niet meer werkbaar. Zeer ontevreden, al 6 jaar, de oplossing was werken op 3g, maar dit is inmiddels met databundels aan banden gelegd.
 
Ervaring in Schoonhoven van j0achim geschreven op 1 juli 2014

Juni 2014

5
 
Sinds 2 jaar in spijkenisse via KPN, sinds klein jaartje HDtv, laatste maanden veel problemen ermee, nieuwe ontvanger gehad, nieuwe experia box, nieuwe kabels ( ze werken wel mee ) maar nu blijkt dat internet snelheid ineens te laag is?????? huh?? echt, serieus? meen je dat nou? hou is op zo ik zeggen. Ik heb altijd goed beeld gehad en nu ineens niet meer? KPN kop op
 
Ervaring in Spijkenisse van peter5081 geschreven op 27 juni 2014
4
 
KPN heeft vaak haar netwerk zaken niet op orde, als je belt om 1 smartcard te laten activeren worden er gelijk 2 andere geblokkeerd. De snelheid is vaak traag en er is geen enkele manier om dit sneller te krijgen. Als de KPN een manier zou vinden om over langere afstanden beter hun snelheid door te sturen zou dat een groot plus punt zijn
 
Ervaring in Wateringen van DARKICE geschreven op 24 juni 2014
5
 
Alweer traag
 
Ervaring in Abcoude van Coby geschreven op 20 juni 2014
9
 
Internet via glasvezel. Ookla speedtest is nu: Ping 5 ms DS 93.50 Mbps US 111.18 Mbps. WiFi rond de 30 - 35 Mbps op een iPhone4 met Ookla app. Test regelmatig de snelheid. Ervaar deze als vrij stabiel. FON nog niet operationeel. Gaat binnenkort uitgerold worden. Zijn hier relatief veel KPN gebruikers.
 
Ervaring in Nootdorp van Friendshipring XXX geschreven op 18 juni 2014

Mei 2014

3
 
Ik kom van een glasvezel verbinding van 100/100 naar de adsl verbinding van KPN. Kan niet wachten tot het moment dat Vianen ook aan de glasvezel gaat.
 
Ervaring in Vianen van Boui geschreven op 13 mei 2014
2
 
Helaas op het industrie terrein van Bleiswijk een erg langzame verbinding, probleem is de lange afstand tussen telefoon centrale en Bleiswijk. Andere opties zoals Kabel en of glasvezel zijn niet aanwezig.
 
Ervaring in Bleiswijk van Maritronic geschreven op 12 mei 2014

Februari 2014

1
 
Slecht...zeer lecht en traag internet in Rijsbergen. Valt steeds weg en traaaaag.
 
Ervaring in Rijsbergen van md geschreven op 23 februari 2014
1
 
Helaas laat de informatie verstrekking over de verschillende abonnementen, door KPN, veel te wensen over. Het is schandalig en een soort soap, de manier waarop de verschillende medewerkers en afdelingen van KPN elkaar tegen spreken. Ook de postcode check van KPN voor wat betreft de internet abonnementen snelheden en mogelijkheden kan in de prullenmand. Ik wacht maar weer af wanneer het de KPN belieft weer eens aktie te ondernemen. Het lijkt wel weer 25 jaar geleden toen PTT het alleenrecht nog had!
 
Ervaring in Reek van rweber13 geschreven op 13 februari 2014

Januari 2014

1
 
Internet snelheid <4mb. KPN zegt hier niets aan te kunnen doen. Geen enkele medewerking KPN.
 
Ervaring in Oud-Beijerland van lngwgobl geschreven op 25 januari 2014
2
 
Helaas, de downloadsnelheid is bij ons 1.58Mb, de uploadsnelheid 0.63Mb, ping is 28ms. Ik betaal toch echt voor meer snelheid. De afstand tot een steunpunt is 5.180m. KPN, wanneer tellen we ook mee?
 
Ervaring in Oudega van ikke geschreven op 25 januari 2014
8
 
Wanneer komt er eens echt glasvezel in Spijkenisse. Ik ben niet geïnteresseerd in 60 Mb download, wil 50 Mb of 100 Mb upload voor mijn werk!
 
Ervaring in Spijkenisse van Patty geschreven op 4 januari 2014

December 2013

7
 
Ik weet niet of het ADSL of kabelinternet is, misschien wel glasvezel? Het is in elk geval erg snel en zonder storingen. Ik ben daarom erg tevreden.
 
Ervaring in Amsterdam van Henk van V. geschreven op 10 december 2013
5
 
Helaas geen kabel.
 
Ervaring in Berlikum van stainless geschreven op 2 december 2013

November 2013

4
 
Contract waarden worden niet gehaald! Resulteert in traag internet.
 
Ervaring in Eersel van dendaal16 geschreven op 8 november 2013

September 2013

4
 
Trage verbinding terwijl we snelle zouden moeten krijgen en het zeker mogelijk moet zijn qua infrastructuur. Er ligt hier namelijk wel vdsl. We halen van de 8/1 maar 4,5/0.7, kortom belachelijk anno 2013. Verder hebben ze wel een goede, snelle, klantenservice die ook nog gratis is. Maar helaas kunnen die ook geen problemen oplossen zoals alle andere klantenservices. Al meermalen het probleem van de snelheid voorgelegd, ze sturen een nieuw kastje, het nieuwe kastje is nog slechter als het oude, ik weer bellen, weer een nieuw kastje, enzovoort. Ze kunnen dus helemaal niets regelen.
 
Ervaring in Purmerend van TheShellshock67 geschreven op 15 september 2013

Augustus 2013

6
 
Er waren in het begin problemen omtrent aansluiten, maar dat lag buiten aan de centrale kast. Opeens had ik een ander telefoonnummer. Ik moest dit laten herstellen. Dienst zelf is wel goed, daarom 6 sterren. Ik heb een 40 MB verbinding, maar ik haal max 22 MB.
 
Ervaring in Utrecht van Django geschreven op 27 augustus 2013
1
 
Wij zijn zeer ontevreden over KPN en hoe dit bedrijf e.e.a. afhandelt. Wij hebben glasvezelpakket all-in. Vanaf 30 mei tot en met nu zijn ze bezig om oplossing te vinden voor probleem met haperingen in TV-ontvangst. Alles wat vervangen kon worden is inmiddels vervangen! Eind juni kregen we nieuwe modem en vanaf dat moment hadden we geen telefoonontvangst meer. Het duurde bijna 2 maanden en vele monteurs voordat ze er achter kwamen dat de nieuwe modem het niet goed deed en er iets niet goed stond in de centrale. De manier waarop wij te woord zijn gestaan, de vele telefoontjes die wij proactief moesten maken hebben ons doen beseffen dat KPN een log, slecht communicerend incompetent en niet klantvriendelijk opererend bedrijf is. Vandaag werd ons door de contactpersoon van de afdeling Klachten waar wij sinds bijna 2 maanden contact mee hebben aangeraden om naar andere provider over te stappen! Dus ze kennen het probleem van de TV maar hebben geen oplossing dus dan dan moet de klant maar weg? Schandalig! En wie zegt mij dat de concurrent het wel kan, wie betaalt mijn overstapkosten, mijn emailadres dat ik al jaren gebruik kan ik niet meer gebruiken......Ik heb er geen woorden voor!
 
Ervaring in Deventer van jack geschreven op 23 augustus 2013

Juli 2013

6
 
Stabiel, ok maar toch iets te langzaam.
 
Ervaring in Voorst van voorst empe geschreven op 30 juli 2013

Mei 2013

4
 
In onze straat is er geen mogelijkheid tot kabeltv, -internet of -telefonie. Hierdoor zijn wij afhankelijk van CanalDigitaal (tv) en KPN (internet en telefonie). Onze internetsnelheid zit onder de op de website genoemde 1 MB waardoor (huis)werk opdrachten maken niet echt soepel en snel kan worden gedaan. Ik zou graag zien dat er, of glasvezel wordt aangelegd, of er ieder geval kabeltv en -internet wordt aangelegd.
 
Ervaring in Anna Paulowna van KPN-klant geschreven op 3 mei 2013

Maart 2013

4
 
In Aerdenhout is het kommer en kwel met KPN en ADSL. Niet vooruit te branden ondanks alle beloften en dure abonnementen.
 
Ervaring in Aerdenhout van Sam geschreven op 24 maart 2013

Januari 2013

1
 
Slechte internetsnelheden, verkeerd geïnformeerd door helpdesk medewerkers, informatie op internetsite verouderd. Moest meer betalen dan beloofd. Ik zoek nu naar een goede kabelprovider in Pijnacker.
 
Ervaring in Pijnacker van HAKEH geschreven op 22 januari 2013

December 2012

3
 
Ik baal als een stekker van de instabiele lijn verbinding omdat KPN geen klantkast in Everdingen wil plaatsen. Helemaal in Hagestein zit de lijn waar alle gebruikers adsl mee hebben. Triest..
 
Ervaring in Everdingen van everdingen1 geschreven op 20 december 2012

Oktober 2012

5
 
In sommige delen van Maarssen-dorp is downloadsnelheid van 8 MB via KPN het maximale. Geldt dus voor alle aanbieders via ADSL zoals Telfort en XS4ALL.
 
Ervaring in Maarssen van ecm geschreven op 22 oktober 2012
4
 
Snelheid was onstabiel, interactieve tv was elke dag storing. Service is niet wat je zou verwachten van de KPN. Ook heel wisselend vreemd genoeg.
 
Ervaring in Meppel van Joh geschreven op 6 oktober 2012

Augustus 2012

3
 
Hier zelfde ervaring. Telefonie en digitenne van KPN. Klantenservice is helaas achteruit gegaan. Ze noteren telefonische afspraken niet of verkeerd. Probeer hier vooral niets over te zeggen, anders leggen ze gewoon neer. Jammer.
 
Ervaring in Zaandam van Digitenne-minder geschreven op 31 augustus 2012
3
 
KPN in Pannerden: max 7 MB haalbaar! KPN adviseert nu terug te gaan naar 6 MB. Is dit de omgekeerde wereld? Het wordt langzamer i.p.v. sneller! Oorzaak: verouderde systemen van KPN die ze niet willen upgraden! Slim?! Wie helpt mij KPN te overtuigen?
 
Ervaring in Pannerden van Gieling geschreven op 20 augustus 2012

Juli 2012

4
 
Helaas maakt KPN er in Uithoorn ook een potje van. Veel beloven en factureren, maar beloofde diensten niet activeren en wisselende snelheid bieden. Als er een alternatief komt stap ik METEEN over!
 
Ervaring in Uithoorn van KPN geschreven op 30 juli 2012

Juni 2012

8
 
Altijd een goede verbinding met internet. Helaas nog geen digitenne of interactieve TV in verband met de trage snelheid. Het wachten is blijkbaar op glasvezel. Aan het eind van de middag als iedereen blijkbaar zijn mail gaat lezen is het net wel eens erg traag of kan een van mijn huisgenoten geen verbinding via wifi krijgen.
 
Ervaring in Wijlre van Bor Ekeom geschreven op 24 juni 2012

Mei 2012

5
 
Al sinds jaren maak ik reeds gebruik van diensten ADSL en vervolgens ADSL2+ geleverd door KPN. Mijn persoonlijke ergernis is dat ik graag gebruik zou willen maken van diensten van vertrouwde kabelaars echter (door ervaringen voorafgaand aan diensten KPN) zéér zeker niet de diensten van monopolist Zeelandnet. De service is zeer slecht, de gehele Fair Use Policy (FUP) zoals strak gehanteerd door deze onkundige lieden etc. bevallen mij allerminst. Echte kabelaars van Nederland hier ligt een nog te ontginnen bron voor u.
 
Ervaring in Zierikzee van Marco geschreven op 31 mei 2012
4
 
Erg traag internet, hoop ook dat glasvezel op het Kronenburgpark word aangelegd voor mijn bedrijf.
 
Ervaring in Hedel van hans geschreven op 4 mei 2012

Maart 2012

5
 
Slecht tot zeer slecht, veel te weinig snelheid, heb snelheden gehad van 0,1 tot 1 mb max. volgens KPN moet je dat accepteren omdat wij te ver van de centrale Balkbrug zitten. Flauwekul, 15 jaar geleden was het net zo, er wordt geen geld gebruikt om het te verbeteren en te weinig commercieel belang.
 
Ervaring in Vinkenbuurt van boerderij geschreven op 12 maart 2012

Februari 2012

5
 
Ik heb KPN Basis (8MB) , voorheen had ik KPN extra (25MB) maar volgens een allerte medewerker van KPN kon ik geen snellere verbinding krijgen dan 5 MB p/s. Als ik nu een speedtest doe haal ik net de 5 MB wat ik erg jammer vindt. Ik hoop dat de internet mogelijkheden/snelheden hier in Maurik snel zullen verbeteren, en dat we snel een behoorlijke upgrade krijgen! Want de snelheden die je nu hier kan halen stelt helaas zeer weinig voor.
 
Ervaring in Maurik van Sjors geschreven op 9 februari 2012
9
 
Wij hebben al ruim 5 jaren KPN bellen+internet+interactieveTV. Werkt probleemloos; zonder digitaal pakket toch perfect TV-beeld (we zijn beperkte TV-kijkers); internet zelden problemen. Gebruiken over Internet-verbinding altijd internetradio (naast normaal internetgebruik) via aparte streamradio zonder snelheidsproblemen. Kortom heel tevreden.
 
Ervaring in Oirschot van Notel-I geschreven op 7 februari 2012

Januari 2012

7
 
De modem is maar 3 m van de bank waar ik vaak zit met mijn laptop. Toch is de verbinding van KPN niet altijd optimaal. Hiernaast werkt het naar behoren,zeker voor dit geld.
 
Ervaring in Hooge Mierde van Suraya geschreven op 30 januari 2012
9
 
De overstap naar adls1 ging van een leien dakje. Gelukkig niet zoals sommige anderen een week zonder internet gezeten. Ben echt benieuwd wat die mensen verkeerd deden!
 
Ervaring in Hoevelaken van A3 geschreven op 30 januari 2012
9
 
Ik doe gewoon lekker de hele dag online spelletjes en chatten en gaat echt goed. KPN is echt prima als je het mij vraagt.
 
Ervaring in Schalkwijk van Barbie geschreven op 28 januari 2012
8
 
In de 20 jaar dat ik hier woon heb ik maar twee keer gehad dat het internet eruit lag. Weinig problemen met de rest al is Caiway een hel, maar daar heb ik alleen TV van. Ik raad KPN aan en Caiway helemaal niet.
 
Ervaring in Krimpen aan den IJssel van JB de IT-er geschreven op 25 januari 2012
9
 
Supersnel internet van KPN. Ik kan mij werkelijk niet voorstellen dat er een betere adslprovider is. Stop daarom met zoeken en gewoon deze aanschaffen!
 
Ervaring in Andijk van Dhr. Godrie geschreven op 18 januari 2012
7
 
Ik had gehoopt dat ik met mijn abonnement van KPN een hogere downloadsnelheid zou hebben, maar dat valt om eerlijk te zijn een beetje tegen. Het is niet dat het heel traag is ofzo, maar had er gewoon iets meer van verwacht.
 
Ervaring in Buinerveen van Ruben Ultijn geschreven op 16 januari 2012
9
 
De snelheid van KPN is, vergeleken met mijn vorige provider, super! Maar dat is misschien ook niet helemaal een eerlijke vergelijking, want dat was echt bagger. Voorlopig zit ik hier goed!
 
Ervaring in Gelderswoude van Jo met de banjo geschreven op 15 januari 2012
7
 
KPN belooft 16Mbps, maar gemiddeld is het nu zo rond de 12Mbps… Beetje jammer dat ik moet betalen voor service die ik niet krijg.
 
Ervaring in Rijswijk van MLVDM geschreven op 8 januari 2012
8
 
Ik zit al een paar jaar bij KPN en vroeg mij af of ik niet beter naar een andere abonnement kon overstappen. De helpdeskmedewerkster dacht met mij mee waardoor ik weer zeker ben dat ik het goede abonnement heb. Bedankt voor de service!
 
Ervaring in Nieuw-Lekkerland van Dhr. Looijens geschreven op 4 januari 2012
8
 
Ik ben best tevreden nu ik overgestapt ben. KPN was erg traag geworden, dus nu de overstap gemaakt naar Ziggo, en dit bevalt erg goed.
 
Ervaring in Bolsward van Jordi geschreven op 2 januari 2012

December 2011

8
 
Door de vele reclames die ik de laatste tijd gezien en gehoord heb, ben ik nu abonnee van KPN. Het is nu nog een beetje vroeg om te zeggen hoe het bevalt, maar de prijs diek betaal matcht in ieder geval met de prijs op de reclame.
 
Ervaring in Veendam van Sem Uitterhoeve geschreven op 31 december 2011
9
 
Voor een nieuwe vestiging van mijn bedrijf heb ik wederom gekozen voor KPN. Op de hoofdvestiging maken wij hier sinds jaar en dag tot volle tevredenheid gebruik van. De keus voor deze provider was dan ook snel gemaakt.
 
Ervaring in Heemstede van R.D.G. Peeters geschreven op 31 december 2011
7
 
ben reeds een jaar of 4/5 klant bij KPN en en nog steeds tevreden. Heb aan den lijve ondervonden dat de klantenservice sterk verbeterd is. Vriendelijke mensen die je echt willen helpen.
 
Ervaring in Hekendorp van Aswin P. geschreven op 24 december 2011
9
 
Het oversluiten van het ene abonnement bij KPN naar het andere abo verliep eenvoudig en zonder problemen. Voor een klein beetje extra per maand krijg ik veel meer waar voor mijn geld.
 
Ervaring in Hendrik-Ido-Ambacht van No Problemo geschreven op 22 december 2011
5
 
Ik ben helemaal klaar met de trage verbinding en elke keer die kleine storinkjes. Bel je de servicejuffrouw an KPN, wordt er nog niets opgelost. Ja, je geld lost op, dat is alles!
 
Ervaring in Noordwijk-Binnen van Anoniem geschreven op 10 december 2011
9
 
Mijn man en ik zijn erg enthousiast over onze internetverbinding. Adls1 werkte vanaf het eerste moment naar behoren. De kwaliteit en de sneleheid is goed. Dat de prijs laag is vinden wij erg prettig, houden we weer geld over voor andere leuke dingen! Joke de Bie uit Den Hoorn.
 
Ervaring in Den Hoorn van Joke de Bie geschreven op 5 december 2011
5
 
Ik heb spijt dat ik ben overgestapt naar KPN. Nu het eenmaal werkt is het goed, maar voor het zover was! Heb heel wat uurtjes met de helpdesk moeten bellen. Zonde van mijn tijd….
 
Ervaring in Oud-Valkenburg van Helpdeskbeller geschreven op 3 december 2011

November 2011

7
 
Een correcte en snelle klantenservice van KPN. Wel jammer dat ik ze nodig heb gehad. Verder prima provider.
 
Ervaring in Zeewolde van Dhr. De Bruikere geschreven op 17 november 2011
9
 
Scherpe prijs, snelle installatie en snel internet. Wat wil je nog meer? Misschien wat beter weer hier in Vught, maar daar doen we helaas niets aan…
 
Ervaring in Vught van Valerie geschreven op 9 november 2011
8
 
KPN levert mij een zeer degelijke verbinding voor een scherpe prijs.De snelheid wisselt nog wel eens, maar daar ondervind ik geen hinder van.
 
Ervaring in Ulicoten van T. Wang geschreven op 8 november 2011
1
 
Bedroevend slechte service, klantenservice niet bereikbaar en op brieven wordt niet gereageerd. Prive abonnement veranderen, na 4maanden geen resultaat. Opzeggen, komt niet over. Stoppen met betalen geeft eindelijk reactie. Zakelijk abonnement wijzigen, geen reactie. Storing op internet+bellen, totaal geen actie waardoor bellen niet mogelijk is. 3 abonnementen gehad op verschillende lokaties. Service was en is ruk. Digitenne opzeggen? De reactie is aanmaningen sturen. Als je dan eindelijk gelijk krijgt zie je je teveel betaalde geld nooit meer terug.
 
Ervaring in Wieringerwaard van m.breet geschreven op 8 november 2011

Oktober 2011

5
 
Als ik dit vant e voren had geweten was ik nooit overgestapt naar KPN. Wat een stelleje oplichters zijn dat. Betaal al maanden voor ene pakket waar ik pas sinds 3 weken gebruik vna kan maken.
 
Ervaring in Leimuiden van Paul geschreven op 23 oktober 2011
8
 
Na alles wat ik heb gelezen heb op vergelijkende sites en forums de keuze gemaakt voor KPN. Tot nu toe geen spijt van deze weloverwogen keuze.
 
Ervaring in Midwolde van Geen spijt geschreven op 18 oktober 2011
9
 
Een goede prijs voor het internetabonnement van KPN. Geen gezeur verder, niets meer aan veranderen.
 
Ervaring in Speuld van L.Dijkgraaf geschreven op 9 oktober 2011

September 2011

7
 
De installatie van KPN vond ik wat lastig, maar ben dan ook niet zo handig. Zo nu en dan ligt de verbinding er heel even uit, maar daar hebben we weinig last van.
 
Ervaring in Woudenberg van Jolanda Meijers geschreven op 30 september 2011
8
 
KPN is hier in Lettele niet de goedkoopste provider, maar ik ben echt blij met het snelle en gewoon goed werkende abonnement. Keep up the good work! 
 
Ervaring in Lettele van Nina1973 geschreven op 29 september 2011
8
 
Topsnelheid, zeer constant. Ik vind het zeker de moeite waard. De prijs is niet de allerlaagste, maar de kwaliteit is top!
 
Ervaring in Drogteropslagen van Sjaak Robben geschreven op 24 september 2011
7
 
De snelheid van KPN zou wel wat hoger mogen. Ik heb het idee dat niet altijd de snelheid wort gehaalt waarvoor betaalt is. Ik weet niet hoe ik dit moet testen.
 
Ervaring in Doorwerth van G. Alaoui geschreven op 18 september 2011
5
 
De aansluting van KPN is het enige wat ok was, de rest is echt hopeloos. Ga er verder ook geen woorden aan vuil maken...
 
Ervaring in Kekerdom van Hopeloos geschreven op 12 september 2011
9
 
Verdiep je niet langer in al die verschillende aanbieders! Neem gewoon internet van KPN en je zult er zeker geen spijt van krijgen. Ik in ieder geval tot nu toe niet.
 
Ervaring in Schaijk van Carolien Baars geschreven op 11 september 2011
9
 
Was lang aan het twijfelen of ik zou overstappen naar KPN, maar door de aantrekkelijke prijs toch de knoop doorgehakt en klant geworden. Tot nu toe gaat alles perfect; de overstap, isntalleren en de verbinding zelf.
 
Ervaring in Nieuwaal van Oumaima geschreven op 3 september 2011

Augustus 2011

9
 
De installatie van KPN is vrij makkelijk. Even de handleiding volgen en hoppa; daar is het internet!
 
Ervaring in Dongen van Makkelijk geschreven op 25 augustus 2011

Juli 2011

4
 
KPN is niet in staat snel internet en interactieve TV te leveren voor de Hoofdweg te Zegveld. Dit in tegenstelling tot wat KPN aanbiedt en ik haar promo's beweerd.
 
Ervaring in Zegveld van GJL geschreven op 22 juli 2011
3
 
Erg slechte service, belachelijk slechte stabiliteit van de internet verbinding, digitale tv gaat wel wel regelmatig storingen en blokjes en stotterend beeld.
 
Ervaring in Middelharnis van Moveleen geschreven op 17 juli 2011
8
 
Jammer dat er geen Vdsl al beschikbaar is voor doezum. Kunnen de buitengebieden tenminste een hogere snelheid halen
 
Ervaring in Doezum van Traffic geschreven op 12 juli 2011
3
 
Experia box is echt een onmogelijk apparaat, nat type is niet van strict af te krijgen, en niemand schijnt een oplossing te weten.. je wordt gewoon van het kastje naar de muur gestuurd en tevens ook veel last van storingen :S
 
Ervaring in Eerbeek van Maikeru geschreven op 7 juli 2011
3
 
Na het bestellen is de KPN voor problemen of vragen volledig onbereikbaar, wel uren (!!) in de wacht voor 10ct per minuut. Internet + bellen heeft één maand gewerkt en daarna na weer uren(!!!) in de wacht en "een ogenblik geduld aub" . Na een week zonder internet en telefoon gaat het nu weer met de helft van de verkochte snelheid goed. De bereikbaarheid van de KPN is een grote schande. Selecteer je provider dus ook op bereikbaarheid want als je wat hebt ben je bij de KPN volledig aan het verkeerde adres.
 
Ervaring in Doorn van JVer geschreven op 1 juli 2011

Juni 2011

6
 
Mmm... mobiel internet van KPN varieert heel erg in snelheden. Zelfs tussen Rijswijk en mijn nieuwe woonplaats die niet zo ver uit elkaar liggen... Jammer
 
Ervaring in Rijswijk van Hubba geschreven op 18 juni 2011
9
 
KPN, misschien wel duruder maar hier in de amstelhoek snelle ADSL verbinding en met mobiel ook super goed bereik. Tevreden klant van KPN, dat ben ik :-)
 
Ervaring in Amstelhoek van Elna geschreven op 11 juni 2011
4
 
Waardeloze, dus geen ontvangst van mobiele telefoon en Dongel in Esbeek. Wanneer doet KPN daar eindelijk eens iets aan?? Op klachten geen enkele reactie. Overal in Europa kan je mobiel bellen en internetten, maar niet in Esbeek. Heel irritant !
 
Ervaring in Esbeek van Marie-Jose geschreven op 8 juni 2011
1
 
kpn klote zooi nooit nemen ze naaien je gewoon maar werkt het nee
 
Ervaring in Noordwijkerhout van onbekend geschreven op 3 juni 2011
8
 
Goede stabiele ADSL verbinding met goede snelheden minimaal 80 % van bandbreedte.
 
Ervaring in Wommels van Pieter geschreven op 1 juni 2011

Mei 2011

8
 
Sinds 2 maanden internet van Het Net. Geen klachten, stabiele verbining.
 
Ervaring in Enschede van ADJ de Wit geschreven op 31 mei 2011
4
 
Helaas loopt de KPN zoals altijd achter met hun internet. Maximaal 8Mb bij ons in de straat en geen interactieve TV o.i.d. Dit is toch niet meer anno 2011. KPN geeft als reden aan dat de kabelafstand tussen wijkcentrale en woonhuis het niet toelaat. Waarom kan een aanbieder van kabletv dit dan wel tot 120Mb. Natuurlijk het is net een iets andere koper verbinding. Waarom hebben zij wel geïnvesteerd in beter bereikbaarheid. Ik denk persoonlijk dat KPN vind dat hier niet genoeg winst te behalen valt. gr
 
Ervaring in Marknesse van lampie geschreven op 22 mei 2011
6
 
Ik reis veel voor mijn werk, heb dus mobiel internet op mijn laptop van KPN. Gaat goed in de randstad, maar zodrag ik daarbuiten kom,…TRAAG!!!
 
Ervaring in Wapenveld van Z. Piet geschreven op 16 mei 2011
5
 
Daar zit je dan, een dag vrij genomen want er zou een mannetje komen om het modem te installeren… Dus niet… Jammer hoor Het Net… Kan ik nog overstappen?
 
Ervaring in Avenhorn van AJCvD geschreven op 15 mei 2011
5
 
Internet premium van KPN max. 40Mb. Ontvangen max. 23 Mb. Afstand mast is max. 500 meter. Kwaliteit kabels in onduidelijk. Advies blijf bij KPN op abonnement max. 20 Mb.
 
Ervaring in Poortugaal van poortugees geschreven op 11 mei 2011

April 2011

4
 
Ik woon in Amstelveen en ik moet toegeven dat de telefoonkabels onder de grond vrij oud zijn. Echter na veel storingen met ons alles in 1 pakket van de KPN werd er door de monteur vertelt dat onze kabel gebroken was onder het huis. Helaas waren alle overige aansluitingen buiten in een kastje al bezet. Maar hij wist wel een oplossing... Volgens mij zijn we gekoppeld aan iemand anders zijn telefoonbakel want de snelheid is terug naar de vorige eeuw. Ik krijg nu internet binnen met 0.3M/sec en regelmatig valt mijn Sonos systeem uit omdat de verbinding het niet trekt. De vorige keren was ik al 15 euro kwijt om de KPN te kunnen bellen met een 0900 nummer (terwijl het hun probleem is) en dat ben ik niet weer van plan. Nu maar overstappen naar Ziggo die beweerd 10M/sec te kunnen aanvoeren.....
 
Ervaring in Amstelveen van Een gebruiker geschreven op 25 april 2011
7
 
Af en toe een storing, even bellen met de helpdesk van KPN en dan is het zo verholpen.
 
Ervaring in Kelpen-Oler van Zlatan geschreven op 23 april 2011
4
 
Kreeg antwoord van KPN dat opname op hard disk in Uithoorn via interactieve TV/modem NIET mogelijk is omdat de verbinding slechts adsl is wat de opname niet mogelijk maakt. KPN maakt wel reclame en verkoopt wel harddisk recorders in Uithoorn. Ook een soort woeker verkoop, beloven maar niet bieden.
 
Ervaring in Uithoorn van Opa geschreven op 21 april 2011
5
 
Normaal na een stroomstoring zou je router het toch weer moeten doen? Ik bellen met Het Net, zeggen kunnen wij niks aan doen, blijken zij storing te hebben
 
Ervaring in Zuidlaren van Luca geschreven op 21 april 2011
6
 
Hoor in de nieuwbouwwijk in Boskoop veel klachten over slecht draadloos. Ligt dat aan de nieuwe huizen van tegenwoordig of aan KPN?
 
Ervaring in Boskoop van Leeroy54 geschreven op 16 april 2011
6
 
Leuk hoor als alles binnenkomt via diezelfde kabel, en het netwerk van KPN eruit ligt… Geen internet, geen telefoon en ook al geen tv… Lijkt wel prehistorie
 
Ervaring in Siddeburen van GerardJ geschreven op 13 april 2011
8
 
Heb geen klachten. Zelfs hier in Bergen aan Zee is het internet van Het Net stabiel en redelijk snel.
 
Ervaring in Bergen aan Zee van Marcel geschreven op 10 april 2011
4
 
Vrijwel elke dag moeten wij het kastje resetten van KPN omdat de telefoon of internetverbinding niet aanwezig is. Knap irritant! Zit je nietsvermoedend te bellen, valt de telefoon weer uit :(.
 
Ervaring in Lexmond van H. geschreven op 9 april 2011
9
 
Super telefonische ondersteuning tijdens het aansluiten van het modem enzo. Prima service van Het Net
 
Ervaring in Zuurdijk van Jet Li geschreven op 8 april 2011
7
 
Ik heb nu Online, had eerst KPN, maar die was echt supersloom en heel wisselvallig.
 
Ervaring in De Heen van Ans geschreven op 4 april 2011
8
 
Heb nu bijna 4 jaar Online(voorheen Orange). altijd prima internetverbinding gehad. En 1x een middag aangekondigde verbreking wegens onderhoud. Oplevering volgens afspraak. Nu ben ik verhuisd, Maar de verbinding komt niet tot stand. Volgens Online is er een storing bij de wijkkcentrale die door KPN word beheerd. De eerste 4 weken van je abonnementperiode betaal je voor het servicenummer alleen het locale tarief. Vind ik erg netjes, want dat blijkt zeker nodig. Nu maar hopen dat de storing snel gefixt is.
 
Ervaring in Tilburg van Dr. E geschreven op 1 april 2011

Maart 2011

7
 
Met opgroeiende kinderen is een draadloze verbinding in huis wel nodig. Helaas veel problemen met het meegeleverde modem van KPN. Dit zelf opgelost door ZELF een nieuwe te kopen.
 
Ervaring in Vledder van Harold geschreven op 30 maart 2011
3
 
Op slechts een kilometer afstand van apeldoorn, waar meerdere breedband pakketten zijn te krijgen van zowel kabel als KPN Glasvezel, moeten we het hier nog steeds stellen met een schamele adsl van 8mbdown en 1 (!!!!!!) mb upload. Niet van deze tijd, en op de vraag wanneer er een betere snelheid beschikbaar komt in deze regio geven de aanbieders geen thuis. Als vervent speler van Second Life, met daar een eigen winkel, ben ik ZEER ontevreden over met name de upload. Het creëren van nieuwe objecten voor mijn virtuele winkel is niet te doen. Oftewel, adsl in wenum wiesel is een SHOWSTOPPER!
 
Ervaring in Wenum-Wiesel van Ben geschreven op 28 maart 2011
6
 
Goed, eindelijk weer internet vandaag… Heeft het met de storm te maken of stormt het bij KPN? Beetje jammer dit hoor!!
 
Ervaring in De Punt van Bertus geschreven op 24 maart 2011
8
 
Niks geen problemen. Prima verbinding, heerlijke snelheden. Een zeer tevreden gebruiker van internet van Het Net.
 
Ervaring in Ouderkerk aan den IJssel van Jannus geschreven op 19 maart 2011
8
 
Ik game en surf en chat de hele dag en nacht zoon beetje. Fijn dat dat gewoon allemaal lekker snel kan bij KPN.
 
Ervaring in Seerijp van DennissM geschreven op 18 maart 2011
5
 
Als beste getest door de consumentenbond… Nou die hebben mij niet gebeld voor mijn mening…Wat een slappe bedoeling bij KPN
 
Ervaring in Netterden van HermanK geschreven op 12 maart 2011
10
 
uitstekende provider. altijd online, zit er nu al zon 7 jaar bij en misschien 1 keer zonder gezeten wat ook maar een paar uurtjes was. geweldige service biedt kpn
 
Ervaring in Rutten van darknemesis geschreven op 9 maart 2011
5
 
Internet 2 maanden geleden al aangevraagd bij KPN, dan zou je toch ondertussen verwachten dat je internet hebt?! Haha vergeet het maar!
 
Ervaring in Akmarijp van Theo L geschreven op 8 maart 2011

Februari 2011

8
 
Netjes van de week een brief gekregen dat we problemen konden verwachten, maar tot op heden nog steeds goed internet van Het Net. Hoop onrust om niks?
 
Ervaring in Garrelsweer van Farid geschreven op 27 februari 2011
9
 
*Doet huppeltje* nieuw modem binnen, binnen 3 minuten aangesloten en meteen internet! Weer een tevreden klant van Het Net!
 
Ervaring in Nijkerkerveen van Lenneke geschreven op 26 februari 2011
6
 
Zelfs rooksignalen zijn sneller... Maar das weer zo lastig met films. Schommelende snelheden in Hurwenen van Het Net. Heel irritant downloaden
 
Ervaring in Hurwenen van Harry geschreven op 23 februari 2011
7
 
Snelheden varieren nog al, maar wel constant internet. Hoor hier in de buurt ook veel andere verhalen over KPN.
 
Ervaring in Havelterberg van LdeK geschreven op 18 februari 2011
6
 
Gelukkig hebben de buren een draadloosnetwerk zonder beveiliging… Mijn eigen internet van KPN ga ik maar opzeggen denk ik….t doet t toch niet.
 
Ervaring in Winsum van Geert W geschreven op 16 februari 2011
3
 
bijna heel nederland zit al op(of boven)de 20mbit snelheid.maar hier in gendt kom je niet boven de 8,4 mbit?de omliggende dorpen bijvb. bemmel/huissen wel?wanneer word die geupgrade??in deze tijd(2011)moet dat toch wel kunnen onderhand...
 
Ervaring in Gendt van patje geschreven op 1 februari 2011

Januari 2011

1
 
schandalig dat er geen kabel internet lig hier, en ook nog eens beroerd traag internet leveren voor omgeving bemmel/haalderen. (centralen te ver weg)
 
Ervaring in Haalderen van quatermain geschreven op 30 januari 2011
3
 
Heel slecht, Zelfs zo slecht dat ik 1 abonnement nodig had maar de kpn vond dat ik 5 abonnementen nodig had met rekeningen van 170 euro tot 30. Die ik dus om de 2 maanden kreeg en als ik belde dan steldde ze me voor om een all in 1 pakket te nemen maar dan moest ik weer een abonnement afsluiten wat een oplichters!!! kijk uit
 
Ervaring in Bellingwolde van een anti kpner geschreven op 21 januari 2011
4
 
ik vind het slecht dat wij hier in herwijnen geen interactieve tv kunnen krijgen. in deze tijd moet toch iedereen die technologie kunnen gebruiken en niet alleen de mensen in de grote stad. Ik denk dat het dan alleen komt omdat er dan meer animo voor is en dat het dan de moeite waard is. Nou ik wacht al heel lang en mijn geduld is onderhand ten einde.
 
Ervaring in Herwijnen van Huib geschreven op 3 januari 2011

December 2010

6
 
Ik heb sinds kort interactieve TV van KPN via ADSL+. Ondanks toezeggingen bleek dit mijn toch al trage internetverbinding van 13.2 naar 9 Mb/s terug te brengen. Toch biedt KPN een extra pakket aan, maar kan dit dus niet leveren... Neemt niet weg dat de kwaliteit van interactieve TV wel geweldig is vergeleken met het steeds weer gestoorde Digitenne
 
Ervaring in Driebergen-Rijsenburg van loekie geschreven op 15 december 2010

November 2010

3
 
Als nieuwe alles in 1 abonee krijg je de interactieve decoder voor 149 euros..Na enig navragen blijkt dat je als trouwe klant daar rond de 450 euro voor neer mag leggen.. Interessant weer dat je dus niet gewaardeerd word als klant en dus een reden om naar een nieuwe provider te kijken... wie weet misschien hebben die ook wel een leuke aanbieding voor nieuwe klanten.
 
Ervaring in Hoofddorp van Wouter geschreven op 18 november 2010
3
 
Ik heb combi-abonnement van KPN met Tv enzo en woon in st.pancras.Het maximale haalbare signaal is hier 9.5MB p/s.Hier gaat nog eens 4 Mb vanaf voor je interactieve TV signaal,dus je houdt max.5Mb p/s downloadsnelheid over,terwijl ze adverteren,dat ze hier 16Mb p/s kunnen halen.Ondertussen zit je wel met een jaarcontract opgescheept!!!Trap er dus niet in!!!!
 
Ervaring in Alkmaar van billy. geschreven op 11 november 2010
7
 
Heb adsl van kpn en kan maximaal 15mbsec halen. De 40mbsec is in didam echt niet haalbaar.
 
Ervaring in Didam van Frank geschreven op 2 november 2010

Oktober 2010

5
 
Ben nu twee jaar bij Online en tot de verhuizing alles goed geweest. Prima prijs, de eerste jaar geen opzegmogelijkheid was wel een minpuntje. Na de verhuizing is het een drama geworden, die ik vandaag eindelijk heb beeindigd. Ze hebben ons drie maanden verhuisd (dus 3m zonder internet, waarvoor we wel moesten betalen), het internet valt steeds uit, we hebben inmiddels drie monteurs in huis gehad en nog heb ik maar de helft van de tijd verbinding. Nou heb ik nog eens een brief gekregen, dat ze door een technische fout afgelopen 5 maanden verkeerd hebben gefactureerd en dat ik dus per direct 60 euro moet bijbetalen. En ik betaal dubbel voor mijn KPN lijn. Dus 10 euro aan de KPN en nog eens 10 euro aan Online voor dezelfde lijn. Einde verhaal, ik stap over.
 
Ervaring in Soesterberg van hudinek geschreven op 11 oktober 2010
5
 
Ik ben net verhuisd naar De Klomp. In mijn vorige woonplaats was KPN veel sneller en beter.
 
Ervaring in De Klomp van markjans geschreven op 8 oktober 2010
9
 
Helemaal happy met de verhoogde limieten van Het Net in Sint Annen. Benieuwd of dat na de verhuizing zo goed blijft
 
Ervaring in Sint Annen van JAAP geschreven op 7 oktober 2010

September 2010

9
 
Niks te klagen over mijn verbinding via Het Net. Weinig storingen, goede snelheden. EN dit tegen een scherpe prijs :)
 
Ervaring in Stavenisse van Kale geschreven op 29 september 2010
7
 
Internet is met een downloadsnelheid van zo'n 6000 kbit per seconde meer dan genoeg. Dat gaat helemaal prima met internet van KPN
 
Ervaring in Yerseke van Edith geschreven op 25 september 2010
9
 
Niks meer aan doen Het Net. Keep up the good work!
 
Ervaring in Diepenheim van Richard Dingdong geschreven op 10 september 2010
5
 
Argh...zelfs deze review schrijven duurt al te lang.... Ik word een beetje moedeloos van Het Net. En dan die klantenservice.. Heel vriendelijk, maar niet echt slim.
 
Ervaring in Schiphol-Rijk van Ikke geschreven op 3 september 2010

Augustus 2010

9
 
Ik zit via KPN op het ADSL netwerk in Roosendaal, ik denk het duurste wat er is maar het werkt prima. Ook internet en bellen van KPN, zonder problemen sinds 2008.
 
Ervaring in Roosendaal van Niels geschreven op 21 augustus 2010
5
 
INTERNET ZEER ONBETROUWBAAR BELOOFDE SNELHEID WERKT NIET,
 
Ervaring in Ooltgensplaat van FRANS - LEO geschreven op 16 augustus 2010
9
 
Helemaal tevree met Het Net! Niks te klagen!
 
Ervaring in Akmarijp van Irma geschreven op 16 augustus 2010
6
 
Zo, eindelijk beginnen de snelheden van Het Net weer wat acceptabeler te worden. Het werd tijd!
 
Ervaring in Nuth van Cora geschreven op 12 augustus 2010
7
 
Was op zoek naar Harry Potter films voor mijn kids, maar toen toverder de boze tovenaar van Het Net opeens mijn verbinding uit de lucht. Jammer hoor!
 
Ervaring in De Cocksdorp van Trudy geschreven op 8 augustus 2010
1
 
Bij oplevering (zomer 2007) glasvezel in mijn woning (vinex locatie) opgeleverd. Tot op dat dag van vandaag (zomer 2010) Géén glasvezel mogelijkheid en de KPN centrale heeft notabene ADSL 1 modems en leveren dus maximaal 8 Mbit snelheden. Triest.
 
Ervaring in Assendelft van 3 Jaar Werkeloos Glasvezel geschreven op 7 augustus 2010
7
 
Op zich prima maar redelijk duur. wel goede helpdesk en service. geen hoge snelheid mogelijk. max 2,5 mb en geen andere technieken mogelijk.
 
Ervaring in Heesselt van JoomlaBeheer geschreven op 5 augustus 2010

Juli 2010

7
 
Prima ADSL hier in Landhorst dankzij Het Net. Al paar jaar goed onder de pannen; snel internet en betaalbaar.
 
Ervaring in Landhorst van Sjaak geschreven op 29 juli 2010
9
 
IDEAAL! Ik ben net overgestapt naar een goedkoper abonnement van KPN, ik merk het in de kosten, maar niet echt in de snelheden :)
 
Ervaring in Alverna van Jaap de Wit geschreven op 28 juli 2010
7
 
Ik kijk graag online films, maar iedere keer pauze tussendoor omdat ie verder moet laden. Dan kan ik net zo goed RTL kijken!
 
Ervaring in Spijk van Britt geschreven op 25 juli 2010
7
 
Niets te klagen met KPN. Gewoon internet zoals het hoort hier in Waspik.
 
Ervaring in Waspik van munnik geschreven op 23 juli 2010
8
 
Internet is redelijk snel, storingen vallen ook mee. Best tevreden met KPN.
 
Ervaring in Raamsdonk van Corrie geschreven op 17 juli 2010
7
 
Ik heb twee kinderen die altijd de laatste films willen zien, gelukkig bied KPN een hoge downloadsnelheid
 
Ervaring in Echteld van Madelon geschreven op 15 juli 2010
8
 
Ik heb internet van Online en ben hier goed over te spreken. Ik kreeg in het begin niet de volle snelheid maar met 1 telefoontje hebben ze dit prima opgelost binnen 1 week. Ik woon 250 meter van de KPN centrale en haal met een internet verbinding van 20mbit een snelheid van 1,65mb ik had gehoopt op een snellere verbinding maar volgens KPN ligt het aan de kabels in de grond.
 
Ervaring in Huissen van Erik geschreven op 12 juli 2010
7
 
Erg onstabiele snelheden van KPN. Downlaodsnelheid huppelt op en neer, lijkt de AEX wel
 
Ervaring in Vredenheim van Sanne geschreven op 11 juli 2010
7
 
Gewoon supersnel internet van Het Net voor een scherpe prijs! Makkelijk overstappen en installatie stelt niets voor!!!...
 
Ervaring in Stevensbeek van KK geschreven op 9 juli 2010
9
 
Online gamen is weer helemaal te doen sinds we overgestapt zijn naar Het Net
 
Ervaring in Nederweert Eind van Maarten geschreven op 7 juli 2010
10
 
Mijn ervaring met KPN interactieve tv en internet tot 16mb is uitstekend. Ik heb nog geen last gehad van storingen. Nu wachten op de mooie glasvezelkabels!
 
Ervaring in Velsen-Noord van velsen geschreven op 4 juli 2010

Juni 2010

10
 
Ik ben helemaal tevree met KPN. Niet zo moeilijk, want ze leveren een puik product en als je van XS4ALL af komt, is eigenleik alles wel goe.
 
Ervaring in Wilsum van Johan de Jong geschreven op 22 juni 2010
5
 
Kansloos dat internet van Het Net in Hunsel. Tijd om over te stappen denk ik zo
 
Ervaring in Hunsel van vliethoef geschreven op 11 juni 2010
8
 
Internet connectivity is prima. Maar van administratie hebben ze geen kaas gegeten :-(
 
Ervaring in Gouda van nqe geschreven op 9 juni 2010

April 2010

8
 
Een prima product van Het Net. Hebben denk ik ook een goed netwerk in Schalkwijk want het is snel en ken me geen storing herinnerne. Prijs is ook niet onredelijk, zie het goedkoper maar met mindere snelheid of tijdelijk actie (6 maanden goedkoop, daarna duurkoop)
 
Ervaring in Schalkwijk van Calseyde geschreven op 4 april 2010

Maart 2010

7
 
Niet al te hoge snelheid hier; in de praktijk rond 8Mb. Maar ook niet al te veel storing. Bellen soms wat meer storingen en dan soms tijd niet bereikbaar/niet kunnen bellen. Maar dan ook vrij goedkoop.
 
Ervaring in Weert van Marty geschreven op 8 maart 2010

Februari 2010

6
 
traag, traag en nog eens traag, prober skype eens voor de grap uit en het lijkt wel alsof je in een blik praat, doe mij dan maar liever KPN voor 10 euro meer per maand, nu eerst de 10 maanden nog uitzingen… BAH
 
Ervaring in Terheijden van Nico L. geschreven op 22 februari 2010
8
 
mobiel internet is voor mij flexibeler en goedkoper dan adsl in Friens of kabelinternet… betaald nog geen 10 euro per maand, het is dan niet snel maar waarom moet dat? Ik e-mail, chat en that's it… mobiel internet via KPN overigens, werkt prima en al vaak snelheid verhoogd zonder prijsverhoging
 
Ervaring in Friens van moetdat geschreven op 16 februari 2010
6
 
mij hoor je niet klagen over KPN maar de ruimte voor eigen site is wel heel minimaal zet er 10 muziekjes op en hij is vol ja hallo gek he wat moet ik er dan allemaal op zetten zo weinig ruimte wel fijn dat ikg een limiet heb voor de download down
 
Ervaring in Afferden van wanrooy geschreven op 6 februari 2010
9
 
was alles maar zo simpel als adsl aansluiten van Het Net probeerde bij mijn ouders ooit eens het pakket van Online te installeren, maar was blij toen pa zei na 3 uur "laat maar zitten, we bellen wel een monteur" hier in Noordwolde dus niet te klagen en Het Net ook prima provider
 
Ervaring in Noordwolde van mijn dorp geschreven op 5 februari 2010

December 2009

1
 
Waarschineliijk het slechtst dienst ter land (internet, telefonie, digital TV). Ik heb alle kablen verplaatst 9met goede geinstallerde, duur kabelen) en ik kan nog steeds een paar zenders niet goed ontvangen (Veronica, Het Gesprek, CNN) en FoxLife helemaal niet. Hun sustomer service medewerkers weten niks en zij helpen helemaal niet. En omgeveer 6 of 7 keer paar jaar, werkt mijn telefoon helemaal niet.
 
Ervaring in Amsterdam van ray geschreven op 28 december 2009
2
 
Ondanks meerdere keren aangevraagd en met positieve postcodecheck is bij mij geen interactieve tv (van KPN) mogelijk (ondanks altijd weer enthousiaste sales medewerkers, die beweren dat het wel kan). Toch maar weer UPC?
 
Ervaring in Haarlem van Wiebe geschreven op 14 december 2009
5
 
Niets ten kostte van KPN hoor maar heb het via een algemene adsl site besteld en wacht nu al een jaar op die gratis dvd-speler. Mijn advies is bestellen bij het bedrijf zelf, gaat evensnel je weet het wel.
 
Ervaring in Drimmelen van Biertje geschreven op 13 december 2009
8
 
fijn snel internetten, goede spamfiltering, weinig tot geen downtime en een wifi routertje bij aanvraag nieuw abbo, Het Net dus voor mij prima aanrader
 
Ervaring in Warfstermolen van van rosendaal geschreven op 9 december 2009
8
 
Nooit een hoge pet op gehad van dit ex-staatsbedrijf KPN maar nu moet ik bekennen dat ADSL meer dan stabiel werkt, even afkloppen, maar nog nooit grote problemen gehad. Ook geen andere klagers ken ik hier in Eygelshoven… Een 10 krijgen ze niet, want het kan altijd beter ;-)
 
Ervaring in Eygelshoven van Paul Jansen geschreven op 4 december 2009
8
 
Ben ADSL-er van het 1e uur, na het inbellen via Raketnet als een raket overgestapt op ADSL toen het beschikbaar werd in Valthermond. Altijd tevreden en al tig keer geupgrade naar sneller abonenment zonder meerprijs.
 
Ervaring in Valthermond van adslert geschreven op 3 december 2009

November 2009

7
 
Met smart wacht ik op de upgrade naar ADSL2 als dat ooit komt in Stroe want echt snel wilt het niet gaan. Moet 4mbit zijn hier in de wijk maar betwijfel of ik het haal. Zonde maar voor nog geen 20 euri per maand klaag ik liever over de service in de Appie Hein.
 
Ervaring in Stroe van de cock geschreven op 28 november 2009
3
 
Kan het zijn dat Kazaa geblokkeerd is bij KPN? Krijg maar niets gedownloadt en rest van mijn maten hier wel, woon in Hichtum.
 
Ervaring in Hichtum van beer geschreven op 23 november 2009
3
 
Niet tevreden: adsl is traag en verbinding valt er om de zoveel tijd uit. Nu wachten op nieuwe router en kijken of het beter wordt anders ga ik op zoek naar internet via de kabel of via mobiel internet ofzo…
 
Ervaring in Legemeer van wokwok geschreven op 8 november 2009

Oktober 2009

6
 
Storingen op de site van Het Net zijn niet altijd even actueel, best wel irritant als het niet werkt en je heel je netwerk onder de loep neemt. Bij deze een oproep om storingen voortaan allemaal eerder te melden, gelukkig hebben we niet vaak een storing in America maar toch.
 
Ervaring in America van Geerse geschreven op 30 oktober 2009
4
 
ik wacht al tijden op een korting op mijn abonnement bij KPN want ik WIL niet sneller internetten voor minder geld, ik wil gewoon op deze snelheid internet gebruiken en niet sneller maar dan een korting… lastig he???
 
Ervaring in Herwijnen van anita geschreven op 27 oktober 2009
6
 
Als het werkt, dan werkt het maar als het naar de kl#te is dan weet men van niets bij KPN. Ben ik dan de enige met ADSL in Zuidhorn? Want ik lijk altijd de 1e die een storing meld.
 
Ervaring in Zuidhorn van Thomas geschreven op 23 oktober 2009
7
 
Internetten prima maar het bellen via internet is nog een crime, krakerig en soms wordt de lijn verbroken. Best lullig als je met je grootmoeder aan de lijn hangt… Bel weer met mijn mobiel en stap denk ik binnenkort over op KPN.
 
Ervaring in Warmenhuizen van duiveltje geschreven op 21 oktober 2009
8
 
Mijn ervaringen zijn tot dusver goed. Echter hebben mijn buren de mogelijkheid om via een andere provider sneller internet te krijgen. Verder valt het mij op dat in het gedeelte waar wij wonen (postcodegebied 2134) nog steeds geen interactieve TV mogelijk is terwijl dit bijna 2 jaar geleden wel is beloofd door KPN.
 
Ervaring in Hoofddorp van PB geschreven op 8 oktober 2009

September 2009

8
 
1 2 3 en geinstalleerd, adsl via Het Net zo aangesloten en gaan… jaja zelfs ik kan het dus wat de installatie betreft een dikke 10, daarna wel wat gezeur met wachtwoord en het draadloze netwerk maar verder tevreden, 3e dag op een rij gewoon internetten tot in de schuur
 
Ervaring in Molenhoek van visser geschreven op 20 september 2009
7
 
het is dat mijn kinderen het wileln maar ik heb het nergens voor nodig, 3 jaar geleden adsl aangevraagd en betaal al jaren hetzelfde maar gelukkig wel telkens een sneller abonnement, dus geen gezeur meer dat het internet traag is als dochterlief wilt chatten en zoon nog wat muziek downloadt
 
Ervaring in Serooskerke van staal geschreven op 9 september 2009

Augustus 2009

6
 
fijn is dat, neem je hoger abonement bij KPN krijg je daarna ontslag en kan je niet terug naar een goedkopere direct??? Fijn is dat ja, als ze wat kunnen verdien kan alles maar nu niet… verder prima internetprofider naja de internetverbinding werkt altijd
 
Ervaring in Randwijk van FLODDER geschreven op 24 augustus 2009
6
 
Draadloos internet moest het worden maar enige wat ik er van krijg is koppijn, om de 5 minuten pleurt het eruit. Zal KPN wel niets aan kunnen doen maar ik zit hier met de gebakken peren en 10 meter kabel door mijn kot…
 
Ervaring in Gemert van effeniet geschreven op 23 augustus 2009
8
 
Op tijd opgezegd bij KPN en nu andere ADSL provider, puur voor de kosten. Snap niet dat er zo'n verschil in prijs kan zitten, het komt toch ook allemaal door dezelfde kabel? Of naja ADSL kabel, geen idee hoe dat heet.
 
Ervaring in Koudum van drongelen-bakker geschreven op 22 augustus 2009
5
 
ADSL prima mar Digitenne (via KPN) hapert/stoort dus enorm. Meer mensen problemen in Willemsoord? Overweeg alles terug te sturen en weer "ouwerwets" tv te gaan kijken.
 
Ervaring in Willemsoord van elskuuh geschreven op 21 augustus 2009
3
 
adsl? Liever niet, blijf storingen op de lijn krijgen… naarstig op zoek naar KABEL internet, zelfs mobiel internet via KPN gaat nog rapper dan adsl. Adsl voor mij NEE
 
Ervaring in Barendrecht van ADSLosert geschreven op 19 augustus 2009
7
 
hyves is echt enorm traagggg weet iemand of ik ergens kan klagen bij KPN? Of andere hyvers hier in Wekerom die ook zo traag hyven? Heb wel digitenne gekregen en dat werkt altijd super, cijfer dus toch voldoende hihi
 
Ervaring in Wekerom van ilona1980 geschreven op 18 augustus 2009
7
 
Online besteld, na paar dagen afgeleverd en eigenlijk praktisch zelfde week nog online. Misschien hadden vorige bewoners ook KPN? Ik had Telfort, ook zonder problemen maar KPN stunt al een tijdje en had/heeft simpelweg veel beter aanbod….
 
Ervaring in Dodewaard van Schulting geschreven op 10 augustus 2009
7
 
Moet eerlijk zeggen dat KPN zijn leven heeft gebeterd. Vooral mijnkpn is ideaal, regel daar mijn mailadressen en kan alle info inzien. Had ik niet bij mijn vorige provider, dus wat dat betreft duim omhoog.
 
Ervaring in Rotterdam van Ingrid geschreven op 7 augustus 2009
5
 
De spamfilter werkt waardeloos de rest is afdoende, internet is niet snel/niet traag. Natuurlijk sneller dan inbellen maar voor 40 euro per maand had ik wat sneller verwacht en een spamfilter die al die gore troep filtert.
 
Ervaring in Roggel van werkplekke geschreven op 6 augustus 2009
8
 
Ik internet, bel, en kijk tv via KPN. Digitenne dan wel en dat werkt hier prima, die onzin over een magnetron en storing bij digitenne? NOOIT last van… Ook een vrachtwagen door de straat doet weinig. ADSL werkt zoals het hoort, bellen ook. Zelfde kwaliteit maar flink goedkoper.
 
Ervaring in Ameide van gemerte geschreven op 3 augustus 2009
7
 
Naast internetten doe ik ook de digitale televisie via KPN hier in Noorbeek, nergens last van. Internet = snel en ontvangst is hier thuis goed, in de caravan (WEL IN NL!!!) werkt het ook 9 v.d. 10x prima.
 
Ervaring in Noorbeek van opperhoofd geschreven op 3 augustus 2009
6
 
werd erg knullig te woord gestaan bij KPN, dat het niet werkte zou direct aan mij liggen…… alle kabels nagelopen en nu werkt het weer, in plaats van dat ze dat even netjes zeggen, maja het werkt weer en doet het dus ook altijd al (denk al 2 jaar bij KPN zonder grootte probleme)
 
Ervaring in Nijmegen van ans_1973 geschreven op 2 augustus 2009

Juli 2009

8
 
na 2 negatieve dan een positieve ervaring over hetnet hier in wijk aan zee betaal nog geen 20 euro per maand en daarvoor is het gewoon een goede dienst, misschien 1x per jaar even geen internet. sorry hoor maar wat verwacht je voor nog geen 2 tientjes in de maand? als je echt niet zonder kan neem je business adsl ofzo he
 
Ervaring in Wijk aan Zee van grandstream geschreven op 31 juli 2009
9
 
Op & top service, het lijkt haast wel een ziekenhuis zo strak en kundig de oplevering werd uitgevoerd, begin 2008 toen we in ons nieuwe huis kwamen wonen. Wel in zelfde plaats, want toen zaten we nog in paasduinweg nu paar honderd meter verderop en erg te spreken over KPN.
 
Ervaring in Buren van Caljouw geschreven op 24 juli 2009
8
 
Vanuit de rozenstraat prima verbinding, snel en bijna altijd bereikbaar of er moet een grote landelijke storing zijn. Geloof dat ze alles prima op orde hebben bij Het Net, is weleens anders geweest las ik.
 
Ervaring in Ravenswaaij van leslie geschreven op 24 juli 2009
7
 
Vanaf begin van de straat Patijnenburg prima dekking met wifi-router, snelheid wordt wel langzamer hoe verder ik kom. Maar het ADSL direct aangesloten is goed, snel en weinig spam op mijn mailadressen van KPN.
 
Ervaring in Naaldwijk van Nico AAA geschreven op 24 juli 2009
3
 
Noem mij dwars maar adsl in de Houtstraat gaat zo traag als ik weet niet wat, het is draadloos en dat is het probleem zegt de helpdesk. Als ik direct die kabel inplug werkt het helemaal niet meer, monteur sturen kost me geld. Schiet niet op :-(
 
Ervaring in Bergambacht van biatch geschreven op 24 juli 2009