Ziggo

Ziggo reviews: in totaal hebben wij 127 actuele ervaringen over de diensten van UPC in Nederland.

De diensten van Ziggo zijn beoordeeld door 127 consumenten, hun ervaringen bezorgden Ziggo het cijfer 6.5. Terecht of onterecht? Ook uw ervaringen met Ziggo internet, televisie of wellicht telefonie zijn welkom op Internet & ADSL.

Mei 2014

3
 
ik vind het niet snel waar ik voor betaal. 
Ervaring in Zwolle van bajm

April 2014

10
 
180/18 Mbit abbo en we krijgen deze snelheid ook binnen. 
Ervaring in Broek in Waterland van torretje

Januari 2014

5
 
De eerste 1 1/2 jaar ging het goed totdat de werkzaamheden begonnen email viel regelmatig uit de snelheden zijn op bepaalde metingen maar 33% van de betaalde snelheid (60Mbit). Tijd voor glasvezel dan is er wat meer keuze voor Hooghalen. 
Ervaring in Hooghalen van Gerrit G
9
 
Internet van Ziggo hier in Waalwijk is klasse. Bijna nooit storing en een vrij constante snelheid.  
Ervaring in Waalwijk van HJ
8
 
Ziggo bied prima internet (Alles in 1 Extra) in mijn locatie, hoewel op sommige tijden wat langzaam. 
Ervaring in Hoorn van LaZaH
6
 
Ik heb alles in één basis van ziggo. Ik heb een interactieve HD ontvanger. Supper scherp beeld. Geluid geweldig. Internet is snel betrouwbaar. Af en toe valt het internet uit. Telfoon is heel goedkoop bellen. Allen is de klantenservice waardeloos. Als je ziggo wilt bellen krijg je bijna geen mederwerker aan de lijn. En via facebook of twitter duur het erg lang voor je een antwoord krijgt. En je krijgt geen duiklijke antwoord. Ziggo allens in één is supper goed prouct. Allen de klantenservice is kloten. 
Ervaring in Delfzijl van appie

December 2013

9
 
Ziggo levert meer dan belooft. Betaal voor 20mb krijg meestal 22mb! 
Ervaring in Beverwijk van ramses

Augustus 2013

7
 
Veel storingen de laatse tijd. 
Ervaring in Gorredijk van lars
5
 
Krijg zelfs met kabel in de computer 6mb minder dan waar ik voor betaal. En via mijn draadloos heb ik maar de helft. (betaal voor 30 mb) 
Ervaring in Voorschoten van san

Februari 2013

9
 
Nooit problemen gehad en ik krijg de beloofde snelheid. 
Ervaring in Gilze van Ouzo

Januari 2013

4
 
Veel te weinig aanbieders van kabelinternet. Hierdoor steeds meer machtspositie voor Ziggo, die zijn diensten verder uitkleed en duurder maakt. Ook is de service matig tot slecht te noemen. 
Ervaring in Klundert van Rien
4
 
Het interner ligt er herhaaldelijk uit en is erg traag. De decoder die we kregen was binnen 9 maanden defect. Nu we eindelijk een nieuwe hebben, zijn we al twee weken aan het bellen met 'klantenservice' voor de installatie. Alles bij elkaar al 90 minuten voor niets aan de lijn gehangen, een verlofdag opgeofferd, want de monteur is nooit komen op dagen op de bewuste dag, en is een begrijpelijk gesprek met telefonisten niet te voeren (beheersing Nederlandse taal onvoldoende) onbegrijpelijk! Overstappen maar.  
Ervaring in Breda van LJ

December 2012

1
 
Zeer slechte provider die vaak uit valt in de gemeente. De helpdesk is erg waardeloos, zitten mensen die totaal niks weten van het werk wat ze doen. 
Ervaring in Goirle van mike

November 2012

9
 
In jaren nog nooit storingen of problemen gehad, werkt prima. 1 minpuntje is dat de geleverde router wel een USB poort heeft, maar deze niet werkt. Verder wordt de beloofde snelheid (8mbit/1mbit) altijd gehaald. 
Ervaring in Sneek van tharealmb
3
 
Zelfde ervaring met Ziggo, echt slechte modem. Klantenservice is wel snel en vriendelijk maar altijd weer die storingen met internet. TV prima, maar internetverbinding en email is echt een ramp. 
Ervaring in Maartensdijk van anoniem

Oktober 2012

1
 
Probeerde bij het verhuizen gewoon mijn abo bij Ziggpo te behouden. Echter lees hier nu dat het niet mogelijk is in Zeist. Alleen dat zeggen ze niet, ik krijg na 2 weken een telefoontje dat ik op de verkeerde manier mijn verhuizing zou hebben doorgegeven, en een onjuist telefoonnummer om dat wel te doen. Na het na veel omwegen van het juiste telefoonnummer krijg ik het meest klantonvriendelijke belmenu ooit en als ik dan uit wanhoop over alle klantonvriendelijkheid maar opzeg dreigen ze nog met boetes ook. Ik vind het zo GEEN service en onjuist gedrag. Helaas heb je vlak voor een verhuizing niet echt tijd voor uitgebreide klantenbrieven. Daar maken ze lekker misbruik van. Dus dan maar via internet: ZIGGO, onklantvriendelijke bureaucratie! 
Ervaring in Zeist van Angelique

September 2012

10
 
Eigenlijk nooit problemen, voorheen met ADSL was dat wel anders. Beloofde snelheid wordt gehaald. Het doet wat je er van verwacht, zelden dat de verbinding weg is en dan is het altijd aangekondigd wegens onderhoud (wat meestal 's nachts is). Intussen dus al weer een aantal jaar Ziggo (al in de @Home tijd) een tevreden klant. Begonnen met een gewone internetaansluiting, sinds een jaar of drie het Alles-in-1 Plus pakket. Ik werk vanuit huis en ben afhankelijk daarvoor van mijn internet aansluiting en ben zeer tevreden. Onlangs in Spanje geweest en als je ziet hoe de verbindingen daar zijn (als het werkt...) ben je blij dat Ziggo het goed voor elkaar heeft.  
Ervaring in Emmen van Francesco
8
 
Prima internet. De interactieve televisie is regelmatig down. Is er een storing met internet dan is het een ramp in contact te komen met de Ziggo helpdesk. Die helpdesk is een drama.  
Ervaring in Harmelen van josz
5
 
Regelmatig connectie issues met Ziggo kabel Internet. Heb wel verbinding, maar kan geen of traag DNS namen resolven waardoor webpagina's niet geladen worden of pas na meerdere keren refreshen. Ziggo support bestaat uit randdebielen met een arsenaal aan standaard mailtjes die bij het minste geringste doorverwijzen naar het betaalde support nummer van Ziggo dat eveneens bemand is door gelijksoortig volk. 
Ervaring in Monnickendam van Gilgamesh

Mei 2012

7
 
Wij hebben het alles in een extra abonnement. Op het modem hebben we een Linksys E4200 wireless router aangesloten. Deze kan makkelijk de hoogste snelheden van dit moment aan. De topsnelheid van 120 megabits wordt nooit gehaald. Max 80. De telefoon en televisie prestaties zijn prima. De prijs is redelijk hoog. Wedstrijden van Eredivisielive zijn makkelijk te bestellen. Het Abbo op Eredivisielive is duurder dan rechtstreeks bij Eredivisie live zelf. 
Ervaring in Bergen op Zoom van jannic

April 2012

7
 
Het internet van Ziggo werkt vrijwel altijd goed. De weergegeven snelheid wordt behaald. Het internet kan alleen in combinatie met TV worden afgenomen, en als je analoge tv wilt blijven gebruiken wordt veel spam opgestuurd voor digitale HD tv. Ook zijn een paar maanden terug BBC2 en nog wat zenders van analoge tv afgegaan.  
Ervaring in Schoorl van anoniempje
9
 
Zeer goed. 100% up time 2011 t/m nu april 2012. 
Ervaring in Bergen op Zoom van Ords

Februari 2012

4
 
Blijf problemen houden met interactieve televisie storing in beeld en geluid. Krijgen ze maar niet opgelost, ik hoop dat er snel glasvezel komt zodat ik echt een keuze heb. 
Ervaring in Amstenrade van Peter
8
 
We zitten al jaren bij Ziggo en hier in Termunten nog nooit iets gemerkt van storingen of wat dan ook. Wij blijven zo lang mogelijk bij deze provider. 
Ervaring in Termunten van Fam. De Winter

Januari 2012

7
 
De snelheid van Ziggo valt naar mijn idee soms wat tegen, maar over de diensten ben ik tevreden. De prijs is zeker ok, anders waren we nooit naar deze provider overgestapt. 
Ervaring in Breukeleveen van G. van Zanten