Ziggo

Ziggo reviews: in totaal hebben wij 138 actuele ervaringen over de diensten van UPC in Nederland.

De diensten van Ziggo zijn beoordeeld door 138 consumenten, hun ervaringen bezorgden Ziggo het cijfer 6.3. Terecht of onterecht? Ook uw ervaringen met Ziggo internet, televisie of wellicht telefonie zijn welkom op Internet & ADSL.

Augustus 2015

1
 
3 maanden ontzettende problemen, internet ligt er vaker uit dan dat het werkt 
Ervaring in Waddinxveen van L geschreven op 9 augustus 2015

Juli 2015

8
 
Vanaf 2007 woonachtig in Amersfoort-Vathorst (De Laak) en zowel in de vorige woning als de huidige woning is Ziggo leverancier van een Alles-In-1 pakket. Tot nog toe bevalt dat uitstekend. Het binnenkomend signaal wordt via moderne apparatuur en Cat-6 bekabeling naar alle kamers in huis verdeeld. Ervaring met nieuwbouw leert dat WiFi doorgaans in verticale richting problemen geeft. Vandaar dat alle kamers zijn bekabeld en alleen op de begane grond is er voldoende WiFi bereik. Op twee werkplekken wordt de maximale downloadsnelheid van 200Mpbs gehaald: deze zijn dan ook direct met het Ziggo modem in de meterkast verbonden via Cat-6 en lopen niet via een extra switch. 
Ervaring in Amersfoort van pburmie geschreven op 26 juli 2015
3
 
Sedert UPC door Ziggo is overgenomen niets dan ellende. Internet is traag, emails worden op onverklaarbare wijze niet bezorgd en het TV signaal is hopeloos: schakelen tussen kanalen duurt eeuwen, het geluid valt soms weg en er is vaak storing (haperingen) in het beeld. Ik zou willen dat er een alternatief bestond.. 
Ervaring in Ede van Skater geschreven op 15 juli 2015

April 2015

2
 
Momenteel erg trage verbinding 
Ervaring in Bennebroek van Detommy geschreven op 11 april 2015

Maart 2015

5
 
Beloofde snelheid wordt zeker niet behaald. Klantenservice is minimaal. 
Ervaring in Vught van Fransria geschreven op 22 maart 2015
7
 
Wat een leuke site, wel vraag ik mij af waarom de speedtest nooit het beloofde resultaat geeft, contact opnemen met Ziggo? Groet A.J Veenstra 
Ervaring in Assen van ajvfuut@hotmail.com geschreven op 14 maart 2015

Januari 2015

1
 
Al bijna 15 jaar op huidig adres klant van ziggo. In al die jaren is keer op keer uitval van diensten, na de introductie van triple play en digitale tv zou het netwerk zijn vernieuwd waarbij de storingen tot het verleden zouden behoren. Niets is echter minder waar. vrijwel maandelijks uitval van een of meerdere diensten. klanten van telefonie bellen gratis,,, helaas, bij elke storing ook geen telefonie. Dan de helpdesk.. geen enkele kennis, zelfs niet de basis. alleen script volgen waarbij het hele uitgangspunt is dat de storing bij de klant zit. nu opnieuw storing. al 4 dagen geen enkele dienst en nog geen zicht op wanneer opgelost. wat een prutsers. En over genoegdoening van alle storingen door de jaren heen? voorstel 10 euro.. dat was wel de limit..  
Ervaring in Bergschenhoek van exziggo geschreven op 22 januari 2015
2
 
Anderhalf jaar geleden overgestapt van KPN naar ziggo alles in een. Vanaf de eerste dag hele slechte WiFi. Vaak met ziggo moeten bellen maar er werd geen monteur gestuurd om het te verhelpen. Pas bij het opzeggen boden ze aan om een monteur te sturen. Nu heb ik het internetten en bellen pakket van Telfort. Nu werkt alles weer zo als het hoort. De tv van ziggo is wel goed. 
Ervaring in Escharen van Pietje geschreven op 19 januari 2015

December 2014

8
 
Prima internet hier in Niezijl. 
Ervaring in Niezijl van Omela geschreven op 7 december 2014

November 2014

1
 
Slecht het klopt voor geen meter! 
Ervaring in Noordwijk-Binnen van Nayr geschreven op 13 november 2014

Oktober 2014

10
 
Helaas gaat Ziggo bij ons in Twenthe verdwijnen op de kabel. Ik was er super tevreden over en nu zoek ik naar een andere kabel aan bieder, maar ik niet wat ik moet kiessen. 
Ervaring in Den Ham van JOHNNY geschreven op 20 oktober 2014

Mei 2014

3
 
ik vind het niet snel waar ik voor betaal. 
Ervaring in Zwolle van bajm geschreven op 24 mei 2014

April 2014

10
 
180/18 Mbit abbo en we krijgen deze snelheid ook binnen. 
Ervaring in Broek in Waterland van torretje geschreven op 30 april 2014

Januari 2014

5
 
De eerste 1 1/2 jaar ging het goed totdat de werkzaamheden begonnen email viel regelmatig uit de snelheden zijn op bepaalde metingen maar 33% van de betaalde snelheid (60Mbit). Tijd voor glasvezel dan is er wat meer keuze voor Hooghalen. 
Ervaring in Hooghalen van Gerrit G geschreven op 27 januari 2014
9
 
Internet van Ziggo hier in Waalwijk is klasse. Bijna nooit storing en een vrij constante snelheid.  
Ervaring in Waalwijk van HJ geschreven op 18 januari 2014
8
 
Ziggo bied prima internet (Alles in 1 Extra) in mijn locatie, hoewel op sommige tijden wat langzaam. 
Ervaring in Hoorn van LaZaH geschreven op 10 januari 2014
6
 
Ik heb alles in één basis van ziggo. Ik heb een interactieve HD ontvanger. Supper scherp beeld. Geluid geweldig. Internet is snel betrouwbaar. Af en toe valt het internet uit. Telfoon is heel goedkoop bellen. Allen is de klantenservice waardeloos. Als je ziggo wilt bellen krijg je bijna geen mederwerker aan de lijn. En via facebook of twitter duur het erg lang voor je een antwoord krijgt. En je krijgt geen duiklijke antwoord. Ziggo allens in één is supper goed prouct. Allen de klantenservice is kloten. 
Ervaring in Delfzijl van appie geschreven op 1 januari 2014

December 2013

9
 
Ziggo levert meer dan belooft. Betaal voor 20mb krijg meestal 22mb! 
Ervaring in Beverwijk van ramses geschreven op 15 december 2013

Augustus 2013

7
 
Veel storingen de laatse tijd. 
Ervaring in Gorredijk van lars geschreven op 19 augustus 2013
5
 
Krijg zelfs met kabel in de computer 6mb minder dan waar ik voor betaal. En via mijn draadloos heb ik maar de helft. (betaal voor 30 mb) 
Ervaring in Voorschoten van san geschreven op 11 augustus 2013

Februari 2013

9
 
Nooit problemen gehad en ik krijg de beloofde snelheid. 
Ervaring in Gilze van Ouzo geschreven op 15 februari 2013

Januari 2013

4
 
Veel te weinig aanbieders van kabelinternet. Hierdoor steeds meer machtspositie voor Ziggo, die zijn diensten verder uitkleed en duurder maakt. Ook is de service matig tot slecht te noemen. 
Ervaring in Klundert van Rien geschreven op 19 januari 2013
4
 
Het interner ligt er herhaaldelijk uit en is erg traag. De decoder die we kregen was binnen 9 maanden defect. Nu we eindelijk een nieuwe hebben, zijn we al twee weken aan het bellen met 'klantenservice' voor de installatie. Alles bij elkaar al 90 minuten voor niets aan de lijn gehangen, een verlofdag opgeofferd, want de monteur is nooit komen op dagen op de bewuste dag, en is een begrijpelijk gesprek met telefonisten niet te voeren (beheersing Nederlandse taal onvoldoende) onbegrijpelijk! Overstappen maar.  
Ervaring in Breda van LJ geschreven op 3 januari 2013

December 2012

1
 
Zeer slechte provider die vaak uit valt in de gemeente. De helpdesk is erg waardeloos, zitten mensen die totaal niks weten van het werk wat ze doen. 
Ervaring in Goirle van mike geschreven op 11 december 2012

November 2012

9
 
In jaren nog nooit storingen of problemen gehad, werkt prima. 1 minpuntje is dat de geleverde router wel een USB poort heeft, maar deze niet werkt. Verder wordt de beloofde snelheid (8mbit/1mbit) altijd gehaald. 
Ervaring in Sneek van tharealmb geschreven op 27 november 2012