XS4ALL

Veel gehoord over XS4ALL? Lees onze 122 ervaringen over XS4ALL, nuttige reviews alvorens u ADSL of andere diensten afneemt.

XS4ALL is al 122 beoordeeld en krijgt hierdoor het gemiddelde cijfer van 6.2. Deze XS4ALL reviews zijn gerelateerd aan woonplaatsen in Nederland, zo krijgt u altijd ervaringen welke echt nuttig zijn voor uw omgeving.

Heeft u zelf een ervaring met ADSL, digitale telefonie of digitale televisie via XS4ALL? Deel ze via Internet & ADSL en help andere consumenten kiezen.

Mei 2015

5
 
Ik heb me toch verkeken op de trage snelheid van adsl van xs4all in de korrewegwijk; ik had de kabel van ziggo beter niet kunnen opzeggen. De gemakken van mijn xs4all abo lijken niet op te wegen tegen de trage snelheid; ik had bv HD TV kijken verwacht, maar dit is alleen in theorie mogelijk. (en ja; de instellingen staan goed hoor; en ik heb wel eens een half uur HD TV gekeken). Ik ben wel tevreden over de opnamemogelijkheden en de klantenservice binnen mijn ABO; jammer dat de snelheid zo ondermaats is. 
Ervaring in Groningen van Herman geschreven op 11 mei 2015

April 2015

6
 
Zeer slechte tv ontvangst! 
Ervaring in Heerjansdam van hvpelt geschreven op 8 april 2015

Maart 2015

1
 
Was begonnen in 2008 met fritz!box fon wlan 7170 had veel uitval vooral op smart tv. Nu in 2015 de aanbieding fritz!box 7360 zou beter zijn uitval minder, maar met skype is beeld slecht.Staat even stil bij het modem branden eerst 2 gele lampen volgens eigen monteur gevraagd om er even naar te kijken moesten er 3 gele lampen branden, dus een fout van monteur xs4all. Het was een abonnement van 1jaar maar ik ga het modem naar ze retour sturen de 7170 gaf beter signaal wat beeld betreft. 
Ervaring in Tienhoven van renswou0 geschreven op 13 maart 2015
7
 
Sinds januari 2015 is de effectieve internet snelheid hard teruggelopen. Ik denk dat er nu teveel wifi signalen door de buurt razen. Af en toe moeten we minuten wachten op antwoord. 
Ervaring in Uithoorn van HWH geschreven op 11 maart 2015

Februari 2015

2
 
Ik ben er sinds kort achter dat mijn internet snelheid lang niet de snelheid haalde die bij mij abonnement paste ipv de tot 50mb/s die bij mijn Smart abonnement hoorde kwam ik niet hoger dan 11mb/s en dat was met de upload niet veel beter =/- 1mb/s. Om die reden moest ik nood gedwongen het Compact abonnement nemen want die ging tot 20mb/s en dus voldoende wat ik kon krijgen. XS4all heeft steeds de snelheid verhoogd maar heeft niet gekeken of die snelheid bij bij de klant ook mogelijk was. Dat is wel een gemiste kans en moet mij gaan bezinnen wat ik ga doen. Een teleurgestelde klant uit Weesp. 
Ervaring in Weesp van ontevreden xs4all-klant weesp geschreven op 20 februari 2015

Januari 2015

1
 
Er mag hier in Ermelo/Horst wel wat aan de snelheid gedaan worden! 
Ervaring in Horst van Albert van der Horst geschreven op 28 januari 2015
1
 
XS4ALL erbarmelijk slecht, op verschillende data en tijdstippen getest, komt niet boven de 3,5 voor download uit. Ik ga dus geen All-in-1 nemen. 
Ervaring in Waddinxveen van rhu geschreven op 18 januari 2015
1
 
Woon in het buitengebied, 4,2 km van de aftakpunt en heb geen mogelijkheid voor andere verbindingen. Schandalig dat er in het dorp glas ligt met verbinding tot ik dacht 200 Mb en dat wij in het buitengebied het maar met 2 mb moeten doen. 
Ervaring in Voorthuizen van Holiday420 geschreven op 18 januari 2015
7
 
Snelheid upload en download xs4all glasvezel is bij mij niet zoals het hoort te zijn. 
Ervaring in Houten van rol geschreven op 4 januari 2015

December 2014

3
 
Erg traag, en dat terwijl ik betaal voor 20Mb/s. 
Ervaring in Waddinxveen van rhu geschreven op 28 december 2014

November 2014

3
 
Bijzonder lange wachttijden bij de klantenservice, variërend van 12 tot 23 minuten, onbeschoft te woord gestaan door afdeling facturatie, onjuiste vermelding van verloop van het gesprek in de log. Afsluiten zonder herinnering te versturen, mails sturen naar mailadres dat ze zelf aanmaken ipv mailadres dat ik had opgegeven bij afsluiten van het contract (eigen domein) 
Ervaring in Hillegom van Boelo geschreven op 26 november 2014
10
 
Heb internet, tv hd en telefoon van xs4all. Werkt altijd en is snel. Helpdesk is gewoon goed. 
Ervaring in Amsterdam van onno geschreven op 16 november 2014

September 2014

1
 
xs4all slecht provider naar naam verandering extra naar smart de snelheid om lag gegang. Ze bellen niet terug voor oplossing kpn leverd wel echte vdsl door middel van pair bording xs4all alleen adsl asl glaswezel heb dan kan het wel 40 a 50mb geleverd worden het zijn grote oplichters ze zich beste getsten van nederland haha, niet dus de slecht provider van nederlland jammer genoeg moet nog 4 maanden dan kan pas op zeggen. Ik raad deze provider niet aan heb al velen evaringen met kpn die leveren wel de juisten snelheid. Wat xs4all zegt wij werken 2 draden dat noem ze vdsl haha, vdsl is 4 draaden aan elkaar koppelen dat weet ik uit ervaring. Succes! 
Ervaring in Gorinchem van ferry geschreven op 25 september 2014
5
 
Vreselijke internet verbinding hier, je woont al in een gat allemaal leuk en mooi zoveel ruimte maar voor een ICT'er als ik zelf is het werkelijk een rampen plan. Geen kabel, geen glasvezel, TV dmv schotel, internet dankzij ADSL wat nu wel zeer achterhaald is, ik ontving eerst rond de 7mb/s en nu met een 10tje meer betalen zo rond de 11/12mb/s. Graag zou ik zien dat gemeente Geldermalsen op zijn minst iets beters kan verzorgen voor Acquoy, maar ja ik moet het persoonlijk nog zien.  
Ervaring in Acquoy van van B. geschreven op 8 september 2014

Juni 2014

1
 
Persoonlijke brief dit jaar gehad, over standaard downloadverhoging naar 20 mb en upload naar 2 of zo voor IEDEREEN, ik haal 12 download, en minder dan 1 upload. Als je mailt krijg je van 10 personen een wisselend antwoord en het ligt natuurlijk uiteindelijk allemaal aan de klant en dat je de brief niet persoonlijk en letterlijk had moeten nemen?! Jammer, en ook zeer onervaren personen met de meest belachelijke antwoorden, het lijkt wel of ze niets van internet weten? Abonnement kan ik niet verlagen want dit is al het laagste. Kortom; ik weet dat ik niet de enige ben, kijk maar naar de testresultaten bij "kassa" een paar maanden terug, het is zo'n beetje de duurste provider en ze hadden op zijn minst de prijs kunnen verlagen omdat de helft van hun klanten, de beloofde snelheid NIET haalt. Héél jammer!  
Ervaring in Assendelft van Jammer geschreven op 22 juni 2014
1
 
In Barendrecht is het internet (zakelijk) een ramp…zo verschrikkelijk traag, we zijn hier terug in 1984 qua snelheid. Echt super, dank je wel. Houd idd tijd over om iets te downloaden en dan ook koffie te gaan zetten. 
Ervaring in Barendrecht van peter geschreven op 2 juni 2014

Mei 2014

10
 
Hallo , Ik wilde toch nog een Positieve Reactie geven over Xs4all. Ik had laatst een langdurigere storing ,dit kwam door mijn isra punt in huis! Kpn heeft deze in samen werking met Xs4all veranderd ,Sinds na de vervanging van het isra punt! Geen enkele storingen meer gehad of evt. ondervonden! ook worden de Download en upload snelheid zeer overtroffen. Download snelheid normaal 40Mb/s krijg gemiddeld 48Mb/s binnen ook de 5Mb/s Upload snelheid is vaak 7Mb/s ,Ben er blij mee :D Dus daarom vind ik dat Xs4all en kpn een Pluim verdienen Voor hun snelle Service, die zij mijn hebben gegeven. m.v.g Webje Uit Noordwijk. 
Ervaring in Noordwijk aan Zee van Webje_ geschreven op 13 mei 2014

Februari 2014

9
 
Hallo, mijn ervaring met Xs4all is .Kan ik best als prettig ervaren. Tot heden hebben zijn mijn altijd netjes geholpen als er een probleem was ik heb een basis internet pakket voor 30.50 per maand en dan krijg je 8mb snelheid en 4 mb upload snelheid deze snelheden worden makkelijk overtroffen hier heb soms snelheden van 12mb en 5 mb upload dus krijg meer. En soms zijn er kleine storingen maar die neem ik maar op de koop toe want voor die 30.50 in de maand ben ik wel zeer te vrede. Nu is het zo ik stap deze week over maar blijf wel bij xs4all ,dan word mijn internet snelheid verhoogd naar ruim 40 mb en 4 mb upload! Ik ga ervan uit dat ik deze snelheid die Xs4all dan belooft ook wel haal! ik krijg nu op 8 mb al 12 mb, Goed is mijn Ervaring tot nu heden met Xs4all. 
Ervaring in Noordwijk aan Zee van Webje geschreven op 26 februari 2014

Januari 2014

2
 
De snelheidstest gaf aan dat ik op mijn adres een max kon halen van 40mbs. Na overstap van mijn 8mbs abo naar 40mbs blijk ik in werkelijkheid maar 17mbs te behalen. Overigens door de klantenservice wel goed geholpen. Zit helaas een jaar vast aan deze abo maar daarna toch echt de overstap naar Ziggo. 
Ervaring in Zoetermeer van Gieles geschreven op 27 januari 2014
1
 
Ik heb de laatste update gedaan van mijn modem van xs4all .nou ik heb er spijt van als haar op mijn hoofd als ik aan het downloaden ben kan ik niets meer met skype dat is nooit zo geweest .het gaat hier om de fritzbox 7040 jammer dat het zo gaat. 
Ervaring in Gouda van Gerard geschreven op 17 januari 2014
7
 
Prima verbinding maar download boven 12Mb krijg ik niet. Wanneer komt er nu glas naar mijn meterkastje? Ik wacht vol ongeduld. 
Ervaring in Moordrecht van Onnor geschreven op 10 januari 2014

December 2013

1
 
XS4ALL adverteert een aanbieder van grote snelheden te zijn, maar dit is volstrekt afhankelijk van de kabels en andere hardware van KPN. In Amsterdam waar ik woon is de downloadsnelheid soms niet meer dan 1 MB (gemiddeld 9 mb. Jaren te veel betaald voor een snel pakket. Service is overigens goed.  
Ervaring in Amsterdam van JM geschreven op 31 december 2013
5
 
ADSL in Zeist wordt steeds langzamer. Begon 4 weken geleden met 18 Mbit, maar nu blijft het op 10 Mbit, wat ik ook doe met het modem. XS4ALL biedt het aan als "40 Mbit" dus dat valt tegen. 
Ervaring in Zeist van Bram geschreven op 21 december 2013
1
 
Neem niet XS4ALL. De beloofde snelheid en service is ver te zoeken. Het is sneller verkocht dan je klacht is verholpen. 
Ervaring in Zoetermeer van Ice geschreven op 11 december 2013
1
 
Helaas is in albrandswaard weinig of niets mogelijk. ADSL 20Mb is het hoogst haalbare. Het monopolie beleid van caiway en de gemeente is daarvan de grootste oorzaak. We hopen allemaal dat het straks met glasvezel beter wordt maar we vrezen allemaal het ergste. Met een monopolie van CIF zullen we weinig opschieten vrees ik. 
Ervaring in Poortugaal van PieterP geschreven op 8 december 2013