KPN

KPN is naast het moederbedrijf ook het bekendste merk en opereert naast de andere merken als XS4ALL, Telfort en Het Net. Allen zijn aanbieders van ADSL- en internetdiensten.

KPN is al jaren de grootste aanbieder van telecomdiensten in Nederland. Ook op het gebied van internet en bijbehorende diensten is KPN dan ook een grote speler. Naast enkele andere merken is ook KPN zelf een merk en biedt diverse ADSL-abonnementen aan.

In 2009 kwam KPN met de Dongel, hiermee kunnen klanten bijvoorbeeld online als de internetverbinding nog niet is opgeleverd. Een prima oplossing waarbij klanten voorheen nog weleens enige tijd zonder internet zaten.

KPN categoriseert haar producten in internet en internet _ TV. Voor een kleine meerprijs kan men ook kiezen om vaste telefonie toe te voegen aan het pakket. De internet dienst geschiedt via ADSL of glasvezel. Standaard biedt KPN in al haar pakketten interactieve televisie.

Naast deze standaarddiensten biedt KPN een flink pakket aan extra diensten. Onder andere anti-virusprogramma (KPN Veilig), een backup-dienst (Foto Back-Up), een pc-hulp dienst (ServiceThuis) geheel gratis MyBee. MyBee is een browser speciaal voor kinderen van twee tot tien jaar. Sinds 2014 krijgen nieuwe klanten bij KPN, als dat mogelijk is standaard glasvezel geleverd in plaats van DSL.

Klanten die gebruik maken van KPN Mobiel en ook daarnaast nog internet of internet + tv afnemen bij de provider profiteren van nog meer voordelen zoals korting op hun mobiele abonnement, gratis zenders, dubbel zoveel data en meer!

Helpdesk van KPN
KPN
Postbus 2547
3500 GM Utrecht
0900 0244
Ma t/m vr: 08.00 - 22.00 uur

Ervaringen
Er zijn 215 ervaringen over KPN met een gemiddeld cijfer van 5,7.

Populairste producten

  Dienst
Maand
Jaar
 
ADSL
35,00
*
444,00
»
Glasvezel
39,00
*
528,00
»
Digitale televisie
39,00
*
528,00
»

Laatste storingen