Klantenservice Online.nl verbetert bereikbaarheid

Internetprovider Online.nl heeft maatregelen genomen om de klantenservice flink te verbeteren. Onder meer het gesprekstarief voor het bellen naar de klantenservice van Online.nl komt te vervallen.

Online.nl verbetert klantenservice door gesprekstarief aan te passen en te investeren in webcare
Online.nl verbetert klantenservice door gesprekstarief aan te passen en te investeren in webcare

Online.nl heeft een optimalisatieslag gemaakt in het verbeteren van haar dienstverlening. Nadat de internetaanbieder al eerder onder vuur lag en wegens aanhoudende problemen regelmatig door de Consumentenbond gewaarschuwd was, lijken zij nu tegemoet te komen aan de vele klachten over de slechte dienstverlening.

Gesprekstarief klantenservice
Klanten van Online.nl betaalden voor het bellen naar de klantenservice een tarief van 50 cent per gesprek plus de gebruikelijke belkosten. Sinds halverwege februari is het gesprekstarief voor het bellen naar de klantenservice afgeschaft. Klanten kunnen nu bellen met 088 003 85 00 tegen lokaal tarief. Neemt een klant ook de dienst ‘bellen’ af bij Online.nl dan kunnen zij gratis contact opnemen via het nummer 1200.

Webcare Online.nl

Naast het afschaffen van de kosten voor de klantenservice, investeert de internetaanbieder ook in webcare. Steeds meer mensen geven de voorkeur aan digitaal contact. Online.nl biedt daarom vanaf nu 24 uur per dag, 7 dagen per week online service. Met de genomen stappen meent de provider tegemoet te zijn gekomen aan de oproep voor betere communicatiemogelijkheden.

Nieuwsbericht geschreven door het Internet & ADSL team op 20 februari 2017.