Wanneer kan ik mijn ADSL-abonnement opzeggen?

Wanneer u uw ADSL-abonnement kunt opzeggen hangt af van uw contract, maar steeds vaker kunt u maandelijks opzeggen.

U kunt uw ADSL-abonnement op ieder moment opzeggen door het versturen van een (aangetekende) brief naar uw provider. Let u er wel op dat er vaak een opzegtermijn is. Het handigste is gewoon even bellen met de helpdesk van uw provider, in de meeste gevallen zullen zij het betreuren u als klant te verliezen maar u wel correct informeren over gang van zaken rond uw specifieke ADSL-abonnement opzegging. Als u per telefoon wilt opzeggen vindt u de telefoonnummers van uw helpdesk op onze site. Ook de postadressen staan hier vermeld.

Als u uw ADSL-abonnement opzegt en u heeft digitale telefonie, let er dan op dat u uw telefoonnummers mee kunt nemen naar de nieuwe aanbieder van internet. Een goede voorbereiding is, ook bij het opzeggen van een digitale dienst, het halve werk.

Niet gevonden wat u zocht? Bekijk de andere veel gestelde vragen.